کد خبر: ۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 06
شفا آنلاین>سلامت>وزير بهداشت در بازديد از اولين مركز پرتودرمانی استان مازندران بر لزوم در اولويت قرار دادن نيازهای درمانی مردم در بهره مندی از تجهيزات مدرن تاكيد كرد.
به گزارش شفا آنلاین- دكتر سيد حسن هاشمي وزير بهداشت در دومين روز از سفر خود به استان مازندران بامداد پنج شنبه از مركز پرتو درماني شهيد رجايي بابلسر به عنوان اولين مركز پرتو درماني استان با سه دستگاه شتاب دهنده پرتو درماني بازديد كرد.

وي هنگام بازديد از دستگاه سوم با قابليت پرتو درماني موضعي بر لزوم بهره گيري از تجهيزات مدرن جهت پاسخگويي به نياز مردم منطقه تاكيد كرد.

وزير بهداشت همچنين با حضور در ايستگاه پرستاري اين مركز با پرسنل مركز گفتگو كرد.

وي همچنين در جمع همراهان بيماراني كه از سراسر استان به اين مركز مراجعه مي كنند حضور يافت و نيازهاي درماني آنان را جويا شد و دستور رسيدگي داد.

وي با حضور در همراه سراي بيماران از سوييتهايي كه جهت اقامت همراهان بيماراني كه از سراسر استان به اين مركز مراجعه مي كنند خواهان توسعه همراه سراها در چنين مراكزي براي رفاه خانواده هاي بيماران شد.

همچنين وزير بهداشت در اين بازديد با درخواست نجف نژاد نماينده بابلسر مبني بر ايجاد بيمارستان توريستي مخالفت كرد و تاكيد كرد نيازهاي درماني مردم منطقه در اولويت است و تا زمانيكه نيازهاي مردم منطقه را پاسخ نداده ايم نمي توانيم به دنبال ارايه خدمات به مسافرين خارجي باشيم.

وي اعلام كرد: سلامت مردم برايش اولويت دارد و نمي توان بدون كار كارشناسي پروژه اي را اغاز كرد كه در اولويت نيازهاي منطقه نيست و به جاي آن بايد مراكز موجود را با مدرن ترين ابزارهاي پزشكي تجهيز و به مردم خدمت شايسته ارايع كرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: