کد خبر: ۷۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 06
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و در آستانه روز خبرنگار:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن تبریک روز خبرنگار(17مرداد) به تمامی اصحاب رسانه و دست اندرکاران حوزه خبر، رسالت خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی را بسیار حساس و خطیر دانست.


دکتر احمد آریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: رسالت خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی به مردم بسیار حساس و خطیر است. زیرا تراکم و حجم اطلاعات را از رسانه های مختلف برای فضای جامعه داریم و این که کدام راست و نادرست است جای بحث دارد.

وی ادامه داد :عرصه خبرنگاری بیشتر با خبر نشریات و رسانه های فضای مجازی و غیر مجازی نیز عجین شده که شایستگی درخبررسانی قضاوت سختی است. به این معنی که کدام خبر شایسته اطلاع رسانی به مردم و فضای جامعه می باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: انسان ها آرمان ها و اعتقاداتی دارند و واقعیت هایی هم در جامعه حاکم است که تلاش همه به ویژه خبرنگاران باید این باشد تا واقعیت ها را هر جا که به حقیقت، آرمان و اعتقادات نزدیک نیست طی مراحلی به حقیقت نزدیک کنند که کار سختی است.

وی کار پیام رسانی را سخت دانست و به شفا آنلاین گفت: در قسمت عمده خبررسانی، خبرنگاران تلاش و کوشش می کنند؛ از دید من رسالت خبرنگاری اعتلای جامعه به سمت ارزش های معنوی است حال آن که در این قسمت تا چه اندازه موفق بوده ایم باید در سطح جامعه مطالعه میدانی نیز انجام شود.

نقش مثبت شفا آنلاین در عرصه اطلاع رسانی

به گفته دکتر آریایی نژاد ،نقش شفا آنلاین در عرصه اطلاع رسانی به خصوص دربخش سلامت واجتماعی مثبت بوده است.حال آن که به طور کلی این رسانه نیزباید بیشتر به حفظ سلامت مردم ،جامعه و امر پیشگیری همچنان به طورمنسجم وحرفه ای بپردازد.چراکه درمان قسمت کوچکی از کار پزشکان است.مهم ترین کار خبرنگاران ایجاد فرهنگ پرداختن مردم به سلامتی اشان است و مسئولین هم باید در این راستا و حفظ سلامتی مردم نیز حرکت کنند زیرا بزرگ ترین سرمایه هر جامعه انسان هایش است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: