کد خبر: ۷۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 06
رئیس انجمن آترواسکلروز ایران در گفتگو با شفا آنلاین و در آستانه روز خبرنگار:
شفا آنلاین- رئیس انجمن آترواسکلروز ایران در آستانه روزخبرنگار(17مرداد)ضمن تبریک این ایام به دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع رسانی گرامیداشت یاد و نام شهدای رسانه، خبررسانی را یکی از با ارزش ترین مسائل جامعه برشمرد.
دکتر مسعود قاسمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: در واقع برنامه های خبری با توانایی هایی که در انتشار و کسب اطلاعات در مبادی مختلف دارند نیز می توانند منابع خبری را به طور صحیح انتخاب کنند و پس از دسترسی به آنها انتشار دهند.

وی ادامه داد: به نظر من در دو دهه اخیر یکی از موفق ترین عوامل در جهت بهبود شرایط بهداشت و درمان کشور نقش رسانه ها بوده است و هر چقدر به این موضوع پرداخته شود باز هم جای بیشتری دارد.


Image result for ‫دکتر قاسمی متخصص قلب و عروق‬‎

متخصص بیماری های قلب و عروق خاطرنشان کرد: در حوزه عملیات خبررسانی که خوشبختانه صدا و سیما و روزنامه ها ورسانه های مجازی مشغول کاردراین باره هستند پیشنهاد می کنم در قسمت های تخصصی تر،دست اندرکاران خبرواطلاع رسانی حداقل باید به طور نسبی و قابل قبول در موضوع خبری بهداشتی مربوطه آگاهی داشته باشند. برای نمونه خبرنگاری که درزمینه طب سنتی کار می کند به طور طبیعی باید با طب سنتی آشنا شود.خوشبختانه این خبرها در عین حال که بسیار مهم ، ارزشمند و در مجموع مثبت هستند اما گاهی امکان دارد که انتشار و برداشت خبرنگار از آن خبر به گونه ای باشد که نیاز به ترمیم دیدگاه یا کامل کردن نیز باشد.

شفا آنلاین موفق بوده است

وی درباره عملکرد شفا آنلاین در خصوص اطلاع رسانی اخبار سلامت و پیشگیری اذعان کرد: بدون اغراق شفا آنلاین در این عرصه یکی از رسانه های موفق بوده است. یکی از دلایل آن هم وجود تیم حرفه ای ومدیریت قوی درراس آن وانتخاب مطالب به روز، استفاده از منابع معتبر و قابل قبول برای انتشار مطالب و ارسال تیترهای اصلی از طریق پیامک می باشد.

وی تصریح کرد: شفا آنلاین را بسیار مثبت و موفق می دانم و فکر میکنم برای پیشرفت و حرکت به جلو باز هم جا دارد زیرا فضای موجود نیز برایش هموار است وبه رغم جوان بودن این رسانه ،آینده روشنی پیش رویش می بینیم.وبدون شک شفاآنلاین ازرسانه های بسیارتاثیرگذاردرحوزه سلامت واخباراجتماعی وجامعه پزشکی است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: