کد خبر: ۷۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 06
مدیرعامل بیمارستان لاله در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- مدیرعامل بیمارستان لاله گفت: خوشبختانه ما در حال ورشکستگی نیستیم،بیمارستان هم به خوبی در حال فعالیت است و با بیمه ها نیز به تعامل می رسیم و به زودی هم قرارداد خواهیم بست.

دکتر جواد احمدی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد:البته از بیمه ها گلایه داشته و اختلاف نظراتی هم داریم. برای نمونه دولت تعرفه ای را تعیین کرده که البته خیلی هم مورد تأیید پزشکان نیست اما به هر حال همه قبول کردند. ما هم به عنوان بخش خصوصی این طرح را به عنوان یک طرح مردمی وخوب قبول داریم وبه آن نیز عمل می کنیم اما بیمه ها دراین شرایط هم می خواهند تخفیف بگیرند و بر این کار اصرار دارند.

وی ادامه داد: هر بیمارستانی مشکلات خاص خود را دارد اما یکی از مشکلات ما این است که دولت در اول سال اعلام کرد که 25درصد به حقوق ها اضافه شود و به دلیل نارضایتی پرسنل، ما مجبور شدیم که بیشتر ازاین مقدار اضافه کنیم. زیرا پرسنل ما در بیمارستان نمی ماندند.این درحالی است که دولت 13 درصد به هتلینگ بیمارستان ها اضافه کرد.واین یعنی ما چند درصد کم داریم و با مشکل پرداخت مواجه خواهیم شد.

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی کودکان به شفا آنلاین گفت: گاهی اوقات بیمه ها مطالباتشان را به موقع پرداخت نمی کنند.حال آنکه تجهیزات بیمارستان های خصوصی باید به روز باشد وما باید به طور مرتب آنها را عوض کنیم. پس برای به روز حرکت کردن، بدون همکاری بیمه ها در این امر دچار مشکلات جدی خواهیم شد و سرویس دهی هم آن گونه که باید نخواهد بود.

وی با اشاره به این که وضعیت بیمارستان های خصوصی بعد از طرح تحول نظام سلامت بهتر شده خاطرنشان کرد: وزیربهداشت به بیمارستان های خصوصی لطف دارند. اما انتظار داریم که به هر حال شرایطی فراهم کنند تا در رادیو و تلویزیون ورسانه ها بر علیه بیمارستان های خصوصی و دریافت وجه اضافه تبلیغ انجام ندهند.ضمن اینکه گاهی اوقات برخوردهای زشت بیماران با پزشکان را ناشی از همین تبلیغات می دانیم زیرابا این فضاسازی دررسانه ها اعتماد بیمار و پزشک از بین می رود.

وی درپایان ضمن تبریک انتصاب دکتر نوروزی به عنوان مشاور وزیر در امور بیمارستان های خصوصی،گفت: انتظار می رود که با کمک ایشان و وزیربهداشت از بیمارستان های خصوصی حمایت های جدی شود و به درد پزشکان نیز برسند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: