کد خبر: ۷۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 10
پدرپیوند قلب ایران در گفتگو با شفا آنلاین هشدارداد:
شفا آنلاین-راحله صدر نیا-خبرنگار> پدر پیوند قلب ایران با اشاره به این که تعرفه ها باید واقعی شوند،گفت: متأسفانه همکاران تمام وقت در دانشگاه ها نسبت به تعرفه ها شکایت دارند چراکه تعرفه ها هیچ تغییری نسبت به قبل نکرده است.

پروفسور محمدحسین ماندگار در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: به طور کلی تعرفه ها نیاز به بازنگری دارد.چراکه بالاخره هر از گاهی باید به انتقادات و اعتراضاتی که همکاران دارند نیز رسیدگی شود.

به گفته فوق تخصص جراحی قلب و عروق، با توجه به اعتراضات جدی موجود، تعرفه در همه رشته ها(پزشکی، پرستاری، تکنسین ها، دندانپزشکان، رادیولوژی و تمام سیستم های تشخیصی و درمانی) باید بررسی و بازنگری شود. قدر مسلم اگر قرار است که طرح کارانه اجرا شود تعرفه ها باید واقعی باشد و با اعمال زور نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت.

وی درباره این که جراحان قلب از تعرفه ها راضی هستند یا نه به شفا آنلاین گفت: به نظر من هنوز نیاز است که در قسمت های دارای نقص بازنگری شود، ما نقایصی داریم که هر دفعه بعد از این که کار می شود به تدریج مشخص می شوند. در بخش های دولتی همکاران تمام وقت دانشگاه همه شکایت دارند چراکه شاهد هیچ تغییری نسبت به تعرفه های قبل نیز نبوده اند.

پروفسور ماندگار درباره این که امکان دارد در پی این نارضایتی ها شاهد پدیده زیرمیزی باشیم خاطرنشان کرد: تعرفه ها باید منطقی شود، در غیر این صورت امکان دارد خدایی نکرده گرفتاری هایی ایجاد کند. اگر تعرفه قانع و راضی کننده باشد دلیلی ندارد که فردی وجه اضافه تری دریافت کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: