کد خبر: ۷۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 05
رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی گفت: به طور کلی بیمه های تکمیلی باید با بیمارستان های خصوصی تعامل لازم را داشته باشند.

دکتر فریدون نوحی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: خوشبختانه در حال حاضر که بحث دریافت زیرمیزی به طورمشهود حذف شده و بیمارستان های خصوصی در رابطه با این که بیماران وجه اضافی تربر قرارداد بیمه ندهند نیز همکاری می کنند. حال آن که بیمه ها برای رفاه حال بیماران و مددجویان باید تعاملات لازم را داشته باشند تا بیمارستان ها برای سرپا ایستادن و ارائه خدمات بهتر موفق عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: حال در صورتی که چنین تعاملی انجام نگیرد بیماردچار مشکل خواهد شد.ضمن اینکه تعامل بین بیمه های تکمیلی با بیمارستان های خصوصی می تواند خیلی کمک کننده باشد؛ بعد از مشخص شدن تعرفه ها نیزباید کمک کنیم تا در اجرای مصوبه دولت نیز با هم تعامل مطلوبی داشته باشیم.

به گفته وی برای مشاهده این که تعرفه ها در بخش های دولتی به درستی اجرا می شود یا نه وزارت بهداشت باید به طور مستقیم دخالت کند که البته این کار انجام می شود. اما در بخش خصوصی نظام پزشکی وظیفه نظارت را دارد که باید به وظایف اش به خوبی عمل کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: