کد خبر: ۷۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 05
مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تأمین اجتماعی خبرداد:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تأمین اجتماعی گفت: 22درصد احکام مطالباتی تأمین اجتماعی از قبیل اخطاریه، اجرائیه، اعلامیه و صورتحساب ها به صورت الکترونیکی به کارفرما ابلاغ می شود.
به گزارش شفا آنلاین : دکتر رضا امینی با اعلام این مطلب افزود: تاکنون بالغ بر 365هزار حکم مطالباتی به صورت اینترنتی(غیر حضوری) ابلاغ شده که از این تعداد قریب به 255 هزار حکم مربوط به چهار ماه ابتدای سال جاری است.

وی اظهار داشت: بیشترین درصد ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی تأمین اجتماعی در دوره زمانی مذکور متعلق به استان های البرز، مازندران، آذربایجان غربی، شهرستان های تهران و گلستان است.

دکتر امینی با بیان اینکه 47درصد ابلاغ احکام مطالباتی تأمین اجتماعی در استان البرز الکترونیکی انجام می شود، افزود: این آمار در استان های مازندران، آذربایجان غربی، شهرستان های تهران و گلستان به ترتیب44،40، 39و 34درصد است.

وی خاطر نشان کرد: کارفرمایان برای برخورداری از این طرح بایستی به شعب تأمین اجتماعی مراجعه و ثبت نام کنند تا از این پس به جای احکام کاغذی، احکام مطالباتی به آدرس پست الکترومنیکی کارفرما ابلاغ شود.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان های سازمان تأمین اجتماعی، افزایش رضایتمندی، تسریع امورو پرهیز از اتلاف منابع را از دستاوردهای ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی کارفرمایان اعلام کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: