کد خبر: ۷۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 02
شفا آنلاین>سلامت>صبح امروز، یکشنبه 11 مرداد 94 در عملیاتی موفقیت آمیز مادر بارداری توسط دو تکنسین فوریت‌های پزشکی و پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه، نوزادان 3قلو خود را بصورت سالم در بالگرد اورژانس هوایی بدنیا آورد.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان اعلام نمود: ساعت 9:30 صبح امروز طی تماس تلفنی از مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه اعلام شد خانم باردار در 34 هفتگی بارداری دچار درد شدید شده و در حال زایمان می باشد.

وی عنوان کرد: سریعا یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به همراه 2 تکنسین فوریت های پزشکی از پایگاه ورزنه به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شدند و با توجه به شرایط جسمی خانم 28ساله درخواست امدادرسانی از اورژانس هوایی را نمودند.

دکتر راستین افزود: بالگرد اورژانس هوایی ضمن اعزام به شهر ورزنه مادر باردار را به همراه 2نفر پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی به بیمارستان الزهرا(س) منتقل نمودند که در حین اعزام و با توجه به درد شدید مادر باردار مراحل زایمان آغاز گردید و با توجه به خطر تهدید حیات مادر و نوزادان‌، پرسنل فوریت های پزشکی به همکاری 2نفر پرسنل مرکز بهداشتی درمانی اقدامات درمانی لازم جهت تسهیل زایمان مادر باردار را بر فراز آسمان شهر اصفهان و در کابین بالگرد اورژانس هوایی انجام دادند که با موفقیت انجام شد.

وی در ادامه افزود: پس از زایمان نوزادان 3 قلو( 2دختر و یک پسر) به همراه مادر جوانشان که دومین تجربه بارداری ر ا پشت سر می گذراند به بیمارستان الزهرا(س) تحویل گردیدند که حال جسمی هر 4 نفر مساعد می باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: