کد خبر: ۷۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵:۲۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 28
شفا آنلاین>سلامت>شرکت دارويي الاي ليلي، اخيرا نتايج به دست آمده از درمان پيشنهادي سولانزوماب (Solanezumab) براي آلزايمر خفيف را منتشر کرده است.
به گزارش شفا آنلاین،در مطالعه جديد، وضعيت مبتلايان به آلزايمر خفيف که سولانزوماب را در مراحل ابتدايي بيماري دريافت کرده‌اند با بيماراني که در مراحل پيشرفته‌تر بيماري از اين دارو بهره برده‌اند مقايسه شد.
اين نتايج، از تجزيه و تحليل مجدد يافته‌هاي حاصل از مطالعات فاز 3 با نام‌هاي,EXPEDITION1, EXPEDITION2 ،3 EXPEDITION به دست آمده و در کنفرانس بين‌المللي سالانه انجمن آلزايمر 2015 در واشنگتون ارائه شد.

اين يافته‌ها از استفاده از روش «شروع تاخيري» براي ارزيابي اثرات احتمالي درمان بيماري در حال پيشرفت آلزايمر حمايت کرده‌اند. انتظار مي‌رود که نتايج به دست آمده در شماره جديد نشريه آنلاين «آلزايمر و دمانس: مداخلات باليني و تحقيقاتي»، منتشر شود.

دکتر هونگ ليو-سيفرت، سرپرست تحقيق و مشاور شرکت الاي ليلي مي‌گويد: «ما از نتايج به دست آمده بسيار خوشحاليم. زيرا اولين بار است که روش شروع تاخيري در يک مطالعه باليني مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

سپید

اين مطالعه تحليلي به ما نشان خواهد داد که آيا سولانزوماب مي‌تواند، پيشرفت بيماري را آهسته‌تر کند يا خير. انتظار مي‌رود که اين مطالعه در اکتبر 2016 به پايان برسد.»

هدف تحليل روش شروع ديررس، ارزيابي امکان استفاده از اثر تعديل‌کننده بيماري داروي سولانزوماب در مبتلايان به بيماري آلزايمر خفيف است. سولانزوماب، يک آنتي‌بادي مونوکلونال فاز 3 تحقيقاتي است که به‌عنوان درمان احتمالي براي بيماران با آلزايمر خفيف مورد مطالعه قرار گرفته است. طي دوره شروع ديررس، داروي مصرفي براي بيماران شرکت‌کننده در مطالعه و نيز کادر درماني آنها نامشخص باقي خواهد ماند. نتايج فاز اول مطالعه پس از 108 هفته از شروع درمان در شاخه «شروع زودرس» و 28 هفته پس از شروع درمان در شاخه «شروع ديررس» بررسي خواهد شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: