کد خبر: ۷۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 23
شفاآنلاين:تغذیه>درمان-رسانه‌هاي بين المللي و داخلي با سرعتي فراتر از نور، مدام در خصوص رابطه مستقيم خوراک و سلامت مي‌گويند.

به گزارششفاآنلاین،تحقيقات جديد هم ثابت کرده ، هر حس و حال يا مودي که تجربه مي‌کنيد مي تواند مربوط به کمبود برخي از ويتامين‌هاي خاص و مواد‌معدني در بدن شما باشد. به‌طوري که حتي يکي از انجمن‌هاي ملي سلامت در اروپا که منحصرا بر بيماري افسردگي و بيماري دوقطبي تمرکز دارد، صراحتا اعلام کرد اگر بدن شما مواد خوراکي و مغذي‌اي که به آن نياز دارد را دريافت کند، مغزتان عملکرد به مراتب موثرتر و چشمگيرتري خواهد داشت.


يک خانم آمريکايي به نام ايلنا گاتمن تمپل، که در واشنگتن دي سي سرآشپز شخصي چند تن از بازيکنان ليگ فوتبال حرفه‌اي آمريکا بوده، بالغ بر 20 سال روي ارتباط بين خوراک و خلق و خو تحقيق کرده است. او همچنين تحقيقاتش را با يک زيست‌شناس مولکول به نام دکتر بيلي در ميان گذاشت. آن دو ابتدا با آزمايش روي خودشان و سپس عده زيادي از داوطلبان، به اين نتيجه رسيدند که مي‌توان تنها با مصرف برخي ويتامين‌هاي خاص بسياري از بيماري‌هاي مزمن را درمان کرد. تحقيقات در اين زمينه به سرعت پيش مي‌رود اما به هرحال سال‌ها طول مي‌کشد تا اين روش به‌عنوان يک درمان رايج و قابل‌اجرا در دسترس پزشکان قرار بگيرد.

برچسب ها: سلامت ، ویتامین ، درمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: