کد خبر: ۷۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۴ - 2015July 21
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو از شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده محصولات سلامت خواست که برای اخذ تأییدیه گواهی و استفاده از نشان حلال اقدام کنند.
به گزارش شفا آنلاین : اعلام این خبر از سوی سازمان غذا و دارو در شرایطی که طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر حضور شرکت صنایع غذایی مک دونالد در ایران شنیده می شود. اخبار تایید نشده ای که در صورت صحت، نیاز به پیش نیاز هایی است که برای تمامی واردکنندگان در نظر گرفته شده است.

با این حال فارغ از این بحث، بهروز جنت امروز از تمام شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده محصولات سلامت محور اعم از فراورده‌های خوردنی و آشامیدنی، طبیعی، سنتی و مکمل، آرایشی و بهداشتی- دارو و فراورده‌های بیولوژیک و ملزومات و لوازم پزشکی خواست با توجه به ابلاغیه ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر لزوم گسترش فرهنگ مصرف محصولات حلال در دنیا، در صورت نیاز به تأیید گواهی حلال و الصاق نشان برای توزیع و عرضه کالا در داخل و خارج کشور، مدارک و مستندات محصولات را به مرکز تحقیقات حلال سازمان جهت دریافت تائیدیه به نشانی مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، بالاتر از میدان ولیعصر (عج)، خیابان دانش کیان – پلاک 24 ارسال کنند.

خبرآنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: