کد خبر: ۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۴ - 2015July 16
دکترنوربخش:
شفاآنلاین :اجتماعی >مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال های اخیر و در مقاطع پایانی مذاکرات شاهد فشارهای اقتصادی حداکثری علیه ملت ایران بودیم و سازمان تامین اجتماعی نیز در سنگر اول این نبرد اقتصادی ایستاده و از این نبرد تمام عیار سربلند بیرون آمد.

به گزارش شفاآنلاین، سیدتقی نوربخش در جمع مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی افزود: پیروزی در مذاکرات هسته ای با حفظ عزت و کرامت مردم عزیز ایران بدست آمد و مذاکراتی که 12 سال طول کشید در نهایت با درایت و تدبیر و بر اساس خط مشی های مقام معظم رهبری به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه اثبات حقانیت ملت ایران و به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای تاثیرات مثبتی بر حوزه اقتصادی کشور دارد، اظهار داشت: با به سرانجام رسیدن این توافقنامه دریچه های جدیدی در عرصه اقتصادی و بین المللی باز شده و مشکلات کشور به تدریج حل خواهد شد.

نوربخش خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان و بازنشستگان در شرایط سخت اقتصادی را حاصل تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: در سه ماهه اول سال جاری حدود 11 هزار و 500 میلیارد تومان تجهیز منابع صورت گرفته است و نتیجه آن نیز این است که انجام تعهدات سازمان تامین اجتماعی در قبال بیمه شدگان و بازنشستگان بدون تاخیر انجام و به خوبی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه ارائه دیدگاه کارشناسی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح استفساریه جزء 6 بند ب تبصره 2 ماده 76 قانون تامین اجتماعی را از دیگر موفقیت های سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت: توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نظرات کارشناسی سازمان تامین اجتماعی جای تقدیر دارد و در نتیجه پذیرش دیدگاه های کارشناسی سازمان، طرحی که می توانست صدها میلیارد تومان هزینه جدید به بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تحمیل کند، به تصویب نرسید.

براساس طرح استفساریه در دستور کار مجلس شورای اسلامی، امکان بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور بدون دریافت منابع مالی مربوطه توسط سازمان تامین اجتماعی فراهم می شد و تصویب این استفساریه می توانست هزینه های جدیدی را برای سازمان تامین اجتماعی بوجود آورد.

براساس آمار بیش از نیمی از جمعیت ایران معادل 40 میلیون نفر تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: