کد خبر: ۶۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۴ - 2015July 11
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران :
شفا آنلاين:جامعه پزشکي>بیمه سلامت-مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه منابع پیش‌بینی شده برای برنامه پزشک خانواده نسبت به سال 92 از رشد و افزایش چشمگیری برخوردار بود، گفت: تصور می‌کنم با توجه به این مساله، سال خوبی را در پزشک خانواده داشته باشیم.

به گزارش شفا آنلاين،محمدجواد کبیر درباره سرانجام اجرای طرح پزشک خانواده اظهارکرد: تا پایان سال 93، صد درصد هزینه‌ها براساس تعرفه‌های جدید به استان‌ها پرداخت شده و ما تلاش کرده‌ایم براساس مفاد تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت صددرصد هزینه‌های سطح یک ارجاع روستایی را به آنها بپردازیم.

وی افزود: روستائیان هیچ مشکلی با سازمان بیمه ندارند، بلکه ما هنوز مطالباتی داریم. لازم است سازمان‌های بیمه گری که در بخش درمان روستایی کار می‌کنند، همانند وزارت بهداشت در حوزه اجرایی مورد توجه بیشتر قرار گرفته و همچنین در امر پایش و نظارت فعالیت بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه منابع پیش‌بینی برای پزشک خانواده نسبت به سال 92 از رشد و افزایش چشمگیری برخوردار بود گفت: تصور می‌کنم با توجه به این مساله سال خوبی را در پزشک خانواده داشته باشیم.

کبیر تصریح کرد: اگر پزشکان مشکلی درخصوص حقوق دریافتی خود دارند می‌توانند به وزارتخانه و همچنین بیمه سلامت مراجعه و مشکلات خود را در میان بگذارند تا بتوانیم آنها را برطرف کنیم. حقوق و دستمزد پزشکان خانواده رشد 460 درصدی داشته است.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: