کد خبر: ۶۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۴ - 2015July 10
شفا آنلاين:اجتماعي>انتظامي-رئیس پلیس راه به گرمای هوا و طولانی بودن روز اشاره کرد و گفت: خستگی و خواب آلودگی در کنار خلوتی جاده‌ها باعث شده تا رانندگان سرعت خود را افزایش دهند و این امر باعث افزایش واژگونی خودروها در جاده‌ها شده است.

به گزارش شفا آنلاين،سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راه در مورد آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت: هم اکنون بیشترین تردد را در حوزه درون شهری به دلیل روز جهانی قدس شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه تصریح کرد: ماه مبارک رمضان باعث کاهش سفرهای برون شهری شده و ما در این ایام کمترین حجم تردد در جاده ها را داشته‌ایم و علی رغم چند روز تعطیلی، بار ترافیکی در شرایط آتی و حتی کمتر از آن گزارش شده است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ادامه داد: به دلیل کاهش حجم تردد سفرهای برون‌شهری ، هیچ مشکلی را در سطح جاده‌ها نداشته‌ایم.

وی به اعمال یکسری محدودیت‌ها از جمله ممنوعیت تردد کامیون در محورهای فیروزکوه، هراز و چالوس پرداخت و افزود: طبیعتا امروز که روز جمعه است یکسری محدودیت‌ها را به طور طبیعی اجرا خواهیم کرد؛ جاده چالوس بعدازظهرها کششی ندارد و ما طبق روال جاده چالوس را بعدازظهر جمعه یک طرفه خواهیم کرد که این امر حداقل محدودیت‌های ترافیکی؛ البته این محدودیت با توجه به شرایط ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه به وضعیت تصادفات در این ایام پرداخت و اظهار داشت: چون ترددها کم شده جاده‌ها خلوت است و طولانی بودن روز، گرما، خستگی و خواب‌آلودگی باعث شده که بحث واژگونی خودروها را شاهد باشیم که متاسفانه در بعضی‌ها 100 درصد تصادفات از نوع واژگونی است.

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: متاسفانه خستگی، گرمای هوا و خواب آلودگی باعث شده تا رانندگان سرعت خود را افزایش داده تا زودتر به مقصد برسند و این امر باعث افزایش واژگونی خودروها در سطح جاده ها شده است بنابراین به رانندگان توصیه می‌کنیم که در مواقع خواب آلودگی به رانندگی خود ادامه نداده و برای تردد در معابر و جاده‌ها با هشیاری کامل اقدام کنند.


فارس




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: