کد خبر: ۶۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۴ - 2015July 10
شفاآنلاین :سلامت >بهداشت ودرمان >قائم مقام مجمع خیرین حوزه سلامت گفت: درسالهای گذشته خیرین حوزه سلامت، بیش از 3 هزار میلیارد تومان به صورت خرد و کلان به حوزه بهداشت و درمان کشور کمک کرده اند.

به گزارش شفاآنلاین، سید عباس پورهاشمی پنجشنبه شب در نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان قم افزود: مجمع خیرین حوزه سلامت بیش از 13 میلیون متر مربع زمین در بهترین نقاط شهرهای مختلف کشور برای احداث مراکز درمانی و بهداشتی اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این مجمع همچنین بیش از 3 هزار و 200 واحد بهداشتی و درمانی کوچک و بزرگ در کشور احداث کرده است، از نیاز کشور به 2 هزار خانه بهداشت خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار از خانه های بهداشت مورد نیاز احداث و تحویل داده شده و به زودی دیگر خانه های بهداشت نیز تکمیل و تحویل خواهد شد.

قائم مقام مجمع خیرین حوزه سلامت در پایان با اشاره به برخی برنامه ها و اقدامات این مجمع در سالهای گذشته و ساماندهی کمک های خیرین در این حوزه، تصریح کرد: مجمع خیرین حوزه سلامت آماده دریافت هرگونه کمک های خیرین در این جهت بوده و از مسوولان امر درخواست هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر را دارد.

نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان قم به همت آیت الله ناصرمکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید و با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) قم برگزار شد.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: