کد خبر: ۶۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۴ - 2015July 09
شفاآنلاین >سلامت >وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز مردم کشورمان به ویژه در نقاط دور دست، حل مشکلات و تحولات مثبت در حوزه سلامت را به خوبی احساس و مشاهده کرده اند.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی پنجشنبه شب در نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان قم با اشاره به اقدامات موثر و گسترده دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان، از همت و همراهی مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادها در این زمینه قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر پرداخت هزینه های درمانی از سوی مردم بسیار کاهش یافته و خدمات بهداشتی و درمانی به 10 میلیون نفر از ساکنان حاشیه شهرها ارایه می شود، اظهار داشت: استان قم از اولویت های تحول نظام سلامت کشور بوده و امیدواریم در سال جاری تمام سطح شهر و حاشیه های شهر قم زیرپوشش این خدمات قرار بگیرد.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به کاهش شدید قیمت نفت، از برطرف شدن بحران دارویی در کشور خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم پاسخگوی توقعات به حق مردم در حوزه بهداشت و درمان بوده و حلقه های زنجیره نظام کارآمد سلامت را با همت و تلاش مضاعف تکمیل کنیم.

وی در ادامه افزود: امروز برای رسیدن به سطح مطلوب در نظام سلامت فاصله بسیاری داشته و در این جهت باید از انجام فعالیت های مقطعی پرهیز کنیم و با توجه به افزایش جمعیت مسن در کشور و بروز بیماری های جدید، کارهای انباشته و بر زمین مانده ای بسیاری وجود دارد که باید همچنان به روند ارایه خدمات با قوت و جدیت ادامه دهیم.

قاضی زاده هاشمی در پایان با بیان اینکه توفیق انجام کار خیر به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، نصیب هرکسی نمی شود، تصریح کرد: مجمع خیرین حوزه سلامت تاکنون اقدامات بسیار مثبت و موثری به ویژه در جهت توسعه مراکز درمانی و بهداشتی انجام داده و برکات و ثمرات مادی و معنوی بسیاری به همراه داشته است.

نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان قم به همت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید و با حضور جمعی از مدیران و مسوولان اجرایی و خیرین در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) قم برگزار شد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: