کد خبر: ۶۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۴ - 2015July 07
رئیس روابط عمومی سازمان انتقال خون در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس روابط عمومی سازمان انتقال خون به تشریح ساعات کاری مراکز در ماه مبارک رمضان جهت اهدای خون شهروندان پرداخت.

دکتر بشیر حاجی بیگی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان میزان مراجعه مردم جهت اهداء خون کم می شود؛ امسال هم به واسطه کوتاه بودن ساعات بین افطار و سحر زمان خیلی کم است و این هم یکی از عللی است که مردم کم مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: گرمای هوا هم علت مضاعفی شده و میزان مراجعه را کم کرده است؛حال آن که روزه داری هیچ منافات و منعی با اهداء خون ندارد؛

وی افزود: امسال برای رفاه حال شهروندان مراکزما علاوه بر فعالیت در طول روز شب ها هم باز هستند یعنی از ساعت 7 شب تا 2 صبح پرسنل حضور دارند .ضمن اینکه ساعات فعالیت مراکز نیز به شرح ذیل است:

مرکز انتقال خون وصال شیرازی(اداره کل انتقال خون استان تهران) از ساعت 8 صبح تا 2 صبح دایر است.

مرکز نارمک علاوه بر فعالیت از ساعت 8 تا 3 بعدازظهر از ساعت 7 شب تا 2 هم دایر است.

مرکز صادقیه، میدان آزادی؛ بیمارستان قلب شهید رجایی، شهرقدس، شهرقدس و رباط کریم همه روزه 8 صبح تا 3 بعدازظهردایر است.

وی یادآور شد: اما روزه دارانی که شب ها تمایل به اهداء خون دارند پرسنل در مرکز پیروزی،حرم عبدالعظیم حسنی در شهر ری و هیئت رزمندگان غرب تهران و گلزار شهدای ورامین در شهر ورامین از ساعت 7 شب تا 2 صبح نیز حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم خواهش داریم که اهداء خون را به شب های قدر موکول نکنند زیرا نیاز به خون و فرآورده ها یک نیاز همیشگی است و محدود به زمان خاصی هم نیست.

حاجی بیگی همچنین افزود: شور؛ نشاط و استقبال مردم برای اهداء خون ستودنی است و مردم ما شایسته تقدیر هستند. زیرا مردم بعد از آغاز این ماه مبارک هنوز هم در صف اهداء خون می ایستند و شایسته تقدیر هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: