کد خبر: ۶۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۴ - 2015July 04
رئیس اداره پیوند و بیماری های خاص وزارت بهداشت:
شفاآنلاین :رئیس اداره پیوند و بیماری های خاص وزارت بهداشت درحاشیه مراسم ترحیم رئیس فقید انجمن بیماران کلیوی کشور گفت: یکی از زحمات مرحوم قاسمی و سایرمدیران انجمن ،سفید نگه داشتن بازار کلیه درکشوربوده که بسیارهم ارزشمند است.

به گزارش شفاآنلاین به نقل ازمعاونت ارتباطات انجمن بیماران کلیوی ایران ،دکتر کتایون نجفی زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: بازار کلیه در ایران سفید است نه سیاه؛ حال آنکه این بازارسفید به خاطرتلاش های انجمن حمایت از بیماران کلیوی،مرحوم مصطفی قاسمی و همکارانشان بوده که  این ارزشمند است.

‫مصطفی قاسمی‬‎ ile ilgili görsel sonucu
وی ادامه داد:به خاطرتلاش های انجمن است که هر کسی نمی تواند کلیه اش را به هر نرخی و به هر کسی که می خواهد بفروشد؛ چراکه اهداکننده  به انجمن مراجعه می کند و طبق لیست باید کلیه دریافت شود و نرخ راهم  انجمن مشخص می کند.
نجفی زاده اذعان کرد: به طور قطع خدمات انجمن های حامی بیماران به ویژه انجمن هایی که در کنار وزارت بهداشت می ایستند و باری را از دوش این وزارتخانه بر می دارند بسیار ارزشمند است .ضمن اینکه امیدوارم ارتباط بین وزارت بهداشت و انجمن بیماران کلیوی روز به روز بیشتر شود تا این گونه بتوانیم خدمات رسانی به بیماران را نیز افزایش دهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: