کد خبر: ۶۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۴ - 2015June 29
شفا آنلاين:جامعه پزشکي>درمان-دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ بیماری در رشته ارتوپدی به خارج از کشور اعزام نمی‌شود، گفت: تمام تخصص‌ها و تجربیات ارتوپدی در داخل کشور وجود دارد و کمبودها نیز برطرف شده است.

به گزارش شفا آنلاين،علی دیانت دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران اظهار کرد: بیست و سومین کنگره جراحان ارتوپدی ایران با شعار ( انتقال تجربه ها وتازه های جراحی ارتوپدی )از تاریخ 13 تا 17 مهرماه در مرکز همایش های برج میلاد با حضور متخصصان ارتوپدی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: عمده سخنران‌ها از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و پیشکسوت هستند. همچنین مهمانانی از کشورهای امریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، کره، چین و هند خواهیم داشت.

دیانت با بیان اینکه برنامه‌های کنفرانس بر اساس رشته‌های مختلف ارتوپدی طراحی شده است و مباحثی چون جراحی مفصل ران، جراحی دست، جراحی مفصل زانو، جراحی شانه، شکستگی‌های اندام، بیماری ها و شکستگی‌های اندام و ستون فقرات و ارتوپدی اطفال از این جمله هستند.

دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران افزود: همزمان با ارائه سخنرانی‌ها، مقالات ارائه و سالنی هم برای نمایش پوسترها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان ارسال مقالات اعلام و مهلت آن تا پایان تیرماه تعیین شده است، گفت: تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی که عمدتاً از خارج کشور هستند کارگاه‌های آموزشی را نیز برگزار می‌کنند.

دیانت در نهایت با اشاره به اینکه "انتقال تجربه‌های نوین جراحی‌های ارتوپدی " شعار محوری این دوره از برگزاری کنگره است، خاطرنشان کرد: مخاطبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه www.iranoa.org  مراجعه و یا با شماره تلفن 88983609 تماس حاصل کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: