کد خبر: ۶۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۴ - 2015June 24
شفاآنلاین :اجتماعی >صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه دیگر نیاز نیست بازنشستگان کشوری برای انجام امور خود به این صندوق مراجعه کنند، اعلام کرد: ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری در دفاتر پستی انجام می شود.

به گزارش شفاآنلاین، به دنبال امضای تفاهم نامه مابین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و صندوق بازنشستگی کشوری، پس از انجام آزمایشی تعامل بین صندوق بازنشستگی کشوری و برخی از دفاتر منتخب پست در تهران برای انجام دسته ای از امور اداری بازنشستگان کشوری، این خدمت رسانی در 953 دفتر پستی نمونه و منتخب در استان های سراسر کشور انجام می شود.

براساس این گزارش، در راستای اجرای این تفاهم نامه و در فاز اول آن، امکان ارایه خدمات فیش حقوقی و احکام بازنشستگان در سراسر کشور از طریق دفاتر پستی منتخب و با قیمت هر خدمت 10 هزار ریال فراهم شده است.

تفاهم نامه مشترک بین صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به منظور تسهیل خدمت رسانی به بازنشستگان کشوری و در دی ماه سال 93 منعقد شده است.

همچنین متقاضیان می توانند لیست دفاتر پستی آماده خدمت دهی به بازنشستگان کشوری را در سایت صندوق بازنشستگی کشوری با آدرس اینترنتی www.cspf.ir مشاهده کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: