کد خبر: ۶۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۴ - 2015June 22
شفاآنلاین: معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: بعید می‌دانم بدهی تأمین اجتماعی به شهرداری بیشتر از ۲۰ میلیارد تومان باشد.
محمدحسن زدا

به گزارش شفاآنلاین ،محمدحسن زدا ضمن بیان این مطلب در خصوص بدهی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: ما با مسئولان و کارشناسان شهرداری در طول سه سال درباره مبلغ بدهی و چگونگی بازپرداخت آن به سازمان تأمین اجتماعی جلسه داشتیم و نمی‌توان گفت که هیچ یک از مسئولان دو طرف در جریان موضوع نباشند.

وی ادامه داد: در طول جلسات مذکور بنا به درخواست کارشناسان شهرداری مطالبات به بوته راستی‌آزمایی گذاشته شد و تا به حال حدود 300 میلیار تومان از مبلغ 500 میلیارد تومانی بدهی آن‌ها قطعی شده است و مابقی مبلغ نیز می‌تواند در مراجع رسمی از جمله هیئت‌های بدوی و هیئت‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی همچنین گفت: بدهی مذکور در سه بخش مطالبات سازمان از شهرداری، مطالبات از شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری و مطالبات از پیمانکاری‌ است و بنا بر قانون جرائم، هر ماه 2 درصد کل بدهی به صورت جریمه به آن اضافه می‌‌شود که رقم بالایی است.

وی درباره بدهی‌ سازمان تأمین اجتماعی به شهرداری تصریح کرد: بدهی سازمان فراتر از 20 میلیارد تومان نیست اما در حال حل و فصل ‌آن هستیم و حاضریم در قالب مبلغ 500 میلیارد تومان بدهی شهرداری آن را تهاتر کنیم. 

زدا در پایان گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از بدهی شهرداری مربوط به حق بیمه کارکنان آن است به مسئولان شهرداری توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از بروز هر نوع مشکل در سوابق و مزایای کارکنان به ویژه افرادی که در معرض بازنشستگی هستند، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: