کد خبر: ۶۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۴ - 2015June 22
شفاآنلاین:سلامت>درمان>رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: با مشارکت بنیاد بیماری های خاص، آیین «باران مهربانی» در چهارمین روز از تیر ماه برای تامین کمک هزینه درمانی ۱۱۰ بیمار صعب العلاج، برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین : فرح ناز رافع بابیان اینکه در این مراسم جمعی از چهره های شاخص هنری، ورزشی و یک هزار نفر از خیرین و نیکوکاران حضور خواهند داشت، ادامه داد: در این روزهای پرامید و احسان ماه رمضان، فرصتی مهیاست تا با هم افزایی موسسات مردم نهاد، گامی در جهت رفع محرومیت ها و کاستن آلام انسان های رنجور برداشته شود.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا با اقداماتی از این قبیل، شبکه حامیان سلامت را بیش از پیش ساماندهی نموده تا کمک های خیرین به صورت هدفمند تر و موثرتر در اختیار بیماران نیازمند قرار گیرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این سازمان از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی دعوت می‌کند تا با شرکت در این حرکت، نام خود را در گروه بنگاه‌های فعال که در مسئولیت اجتماعی مشارکت دارند، ثبت کنند.

به گفته وی، آیین باران مهربانی با حمایت فرمانداری شمیرانات، شهرداری تهران، انجمن خیریه بیماران خاص شمیرانات، موسسه خیریه حمایت از اقشار محروم یاریگران(حامی) و آسان پرداخت در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار می شود.

مهر


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: