کد خبر: ۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 18
شفاآنلاین >اجتماعی >محفل انس تیم‌های اضطراری امداد و درمان دوران دفاع مقدس به عنوان قدیمی‌ترین محفل امداد با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.
به گزارش شفاآنلاین، سی‌امین محفل انس تیم‌های اضطراری امداد و درمان دوران دفاع مقدس با حضور وزرای سابق بهداشت، نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد. در این زمینه محمد رئیس‌زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در تشریح این محفل به تسنیم اظهار داشت: محفل انس تیم‌های اضطراری دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی از قدیمی‌ترین محفل‌هایی به حساب می‌آید که با قدمت بیش از 30 سال هنوز پابرجاست

وی در باره تاثیرات و دستاوردهای این محفل معنوی عنوان کرد: از مهمترین دستاوردهای محفل انس تیم‌های اضطراری دوران دفاع مقدس ایجاد همدلی، تجدید خاطره، اصلاح تضارب قلوب است و به دلیل آن اثرگذار بوده است همچنان پس از سه دهه این محفل ادامه دارد. 

رئیس‌زاده با تاکید بر ارتقای هماهنگی وی یکپارچگی بین اعضای بسیج جامعه پزشکی کشور که بهره گرفته از این فضای معنوی است عنوان کرد: هم اکنون در هر استان میانگین 100 تیم اضطراری امداد و درمان در کشور فعالیت می‌کنند و در کم برخوردارترین نقاط کشور آماده ارائه خدمت در حوزه سلامت هستند. 

در سی‌امین محفل انس تیم‌های اضطراری دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی سردار علی نقدی، جانشین فرمانده بسیج مستضعفین، سیداحمد خاتمی عضو شورای مجلس خبرگان و جمعی از وزرای اسبق بهداشت، نمایندگان مجلس و مسئولان کشور و لشکری حضور یافتند. 

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: