کد خبر: ۶۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۴ - 2015June 22
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین :
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت:"من هم استیضاح را امضاء کردم اما معتقدم بحث ما معماری ساختاری آموزش و پرورش و رویکرد غلط مسئولین است نه این که فکر کنیم با تعویض وزیر مشکلات حل می شود."

دکتر احمدآریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان اینکه  ما دنبال راهی هستیم تا مطالبات به حق و درست نظام تعلیم و تربیت از برنامه و بودجه کشور را فریاد بزنیم اظهار کرد:طی جلسات غیرعلنی، موافقین،مخالفین،طرفین دولت و مجلس تبادل نظر کردند اما همچنان بعضی از دوستان خواهان استیضاح وزیرآموزش وپرورش هستند که امضاء هم شد.

وی ادامه داد: متأسفانه نه در این مرحله از زمان بلکه فکر می کنم اکثریت قریب به اتفاق مسئولین رویکرد درستی نسبت به آموزش و پرورش ندارند؛ پس به طور قطع رویکرد غلط است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحث اقتصاد و سایر مسائل آموزش و پرورش جدی است و اعتقاد داریم اگر کسی قصد آبادکردن کشور را دارد باید به آموزش و پرورش برسد.

وی تصریح کرد: متأسفانه تا اینجا اسیر وقت کشی ها و سیاسی کاری ها شده ایم؛ ما به مسایل بهداشت و درمان بیشتر از آموزش و پرورش می رسیم که به نظرم کار غلطی است. البته نه این دولت بلکه بسیاری از دولت ها این راه را پیش گرفتند.بنابراین متأسفانه راهی به جز امضای استیضاح، پیدا نکردیم وگرنه خودم معتقدم وزیری مانند دکتر فانی که صاحب اندیشه و فکر است باید درمسند آموزش و پرورش باشد.

آریایی نژاد بیان کرد: الان اگر همه می گویند عملکرد وزیر بهداشت خوب است به دلیل وجود بودجه زیر دستش است. وگرنه بسیاری از وزرای توانمند بهداشت و درمان  که داشته ایم و خواهیم داشت که اگر بودجه مناسبی در اختیار شان قرار داده نشود جزء ضعیف ترین افراد نیزبه شمارمی روند.

به گفته عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ،مهم ترین علت پیشنهاد استیضاح وزیر آموزش و پرورش بیشتر ناشی از مسائل ومشکلات حل نشده معیشتی معلمان وبرخی رویکردهای  غلط در آموزش و پرورش است.

 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: