کد خبر: ۶۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 15
شفا آنلاین>تغذیه>فست‌فودها به خصوص پیتزاها به علت مواد غذایی که استفاده می شود باعث خیلی از بیماری‌ها می شود.
به گزارش شفا آنلاین،یکی از غذاهایی که طعم فوق العاده عالی دارد و اشتیاق به خوردن آن را دارید غذاهایی آماده یا همان فست‌فود است که البته این غذای به ظاهر زیبا و خوشمزه، با استفاده مکرر از آن مشکلاتی هم به همراه دارد.

3 سه شرط اصلی در تغذیه سالم 
4 چه کنیم تا تغذیه‌ی سالم داشته باشیم؟
تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه در این باره می‌گوید: برای داشتن تغذیه سالم در طول شبانه روز باید به نکاتی هم توجه کرد که از جمله تنوع،‌ تعادل، تناسب و در آخر شیوه‌ زندگی هر فرد است.

این افراد نگران ضررهای پیتزا نباشند 

وی ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید غذاهای فست‌فودی، مخصوصا پیتزاها از غذاهای مناسبی نیستند اما اگر فرد در طول شبانه روز دارای فعالیت بدنی منظم داشته باشد و از سبزیجات و میوه‌ها و در نهایت لبنیات کم چرب مصرف کند. تاثیری برای بدنشان ندارد. 

این متخصص تغذیه بیان کرد: البته باید توجه کرد که کالری یک ماده غذایی به اجزا آن بستگی دارد که در صورت مرغوب بودن این موارد دیگر لازم به نگرانی نیست. 

وی با توجه به انواع مختلف پیتزاها گفت: بهترین پیتزا که دارای کالری کمتری و مناسب تر است پیتزا سبزیجات را می‌توان پیشنهاد کرد. 

پس به طور کلی تمام غذاهای فست فودی مناسب بدن فرد نیستند اما با توجه به شیوه زندگی هر فردی می توانید در مواقع ضروری و کمبود وقت به صورت محدود استفاده نمود. 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: