کد خبر: ۶۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 10
شفا آنلاين:ورزشی>عکس-بازیکنان تیم ملی با دعوت کردن خانواده شجاعی به مراسم تولدش او را در اردوی تیم ملی سورپرایز کردند.

به گزارش شفا آنلاين،دوشنبه شب اردوی تیم ملی. همه رفتاری عادی می کنند، انگار نه انگار تولد مسعود شجاعی است. مهاجم تیم ملی 31 ساله شده و یک پیش بینی هایی می کند؛ اینکه می خواهند برایش تولد بگیرند. اما هیچکس چیزی بروز نمی دهد. مسعود تصور می کند برای او تولدی بگیرند، مثل تولد دیگر بازیکنان. تیم ملی به مراسم بدرقه می رود و از آنجا به هتل آزادی برمی گردد. بازیکنان شام شان را می خورند و شجاعی از رفتار بازیکنان می فهمد قرار است برای جشن کوچکی بگیرند...

*شوکه شدن مسعود
از همان لحظه ای که کیک تولد او را می آورند، معلوم می شود همه چیز کمی فرق دارد. کیک شبیه پیراهن اوست. شماره هفت هم روی کیک حل شده. اما اتفاق اصلی چند دقیقه بعد می افتد. او که به بچه ها گفته بود دوست دارد جشن تولدش را در کنار خانواده بگیرد، ناگهان اعضای خانواده اش را روبروی خود می بیند. پدرش، مادرش، برادرش و چند عضو دیگر خانواده. او یک لحظه خشکش می زند. بازیکنان تیم ملی در این لحظه سر و صدا می کنند و مسعود شجاعی که شوکه شده، اعضای خانواده اش را به آغوش می کشد. او هیجان زیادی دارد و باورش نمی شود در شب تولدش در کنار اعضای خانواده اش است. بازیکنان همه سرود «تولدت مبارک» را می خوانند و آماده می شوند برای کیک مالی کردند مسعود!

*کیک مالی شدن شماره 7
شجاعی شمع 31 سالگی اش را فوت می کند و بازیکنان سریعا دست به کار می شوند. سید جلال حسینی مدافع بازیگوش تیم ملی اولین نفر است. او گوشه از کیک را روی صورت مسعود می مالد و بقیه از جمله آندو هم دست به کار می شوند. در چند ثانیه صورت مسعود کیک مالی می شود و همه می خندند. اعضای خانواده او هم از این شوخی به وجد می آیند. مسعود می خواهد فرار کند اما راهی ندارد و به همین دلیل می ایستد تا بازیکنان کارشان را تمام کنند. پس از این اتفاق، او روبروی دوربین ما می ایستد و چند عکس یادگاری می گیرد و تازه، چاقو را برمی دارد تا کیکش را ببرد. بازیکنان تیم ملی هم به شدت مسعود را تشویق می کنند تا شب تولد او این شکلی تمام شود.



خبرآنلاین




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: