کد خبر: ۶۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 07
شفاآنلاین:سلامت>تغذیه>مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: پروانه استاندارد 23 فرآورده غذایی در نشست های کمیته علایم این اداره کل باطل اعلام شد.
به گزارش شفا آنلاین : مسلم بیات افزود: پروانه استاندارد فرآورده ها همراه با نام های تجارتی شامل؛ کیک روغنی با نام گلیلا؛ شیر طعم دار (کاکائو) استریل و پاستوریزه با نام سیمون؛ آرد گندم و بربری آردپوئینگ؛ نوشیدنی بدون گاز با طعم پرتقال و آلبالو با نام همینه؛ آب آلبالو و آب پرتقال در بسته بندی شیشه با نام کاسل؛ نوشیدنی مالت ساده و طعم دار با نام ماجو؛ پنیر تازه با نام وارنا؛ خامه سبک در بسته بندی پلی استایرن با نام تجارتی تندیس؛ کلوچه با نام سیهوع؛ مرغ برگر 75-60 درصد گوشت با نام صدف ، کشمش بی دانه با نام گلستان؛ آب آشامیدنی بسته بندی شده با نام واشی؛ کنسرو لوبیا چیتی با قارچ با نام ورامینا - تک ابطال شدند.

وی افزود: همچنین سرکه با نام دست چین بهمن؛ آبغوره با نام دست چین بهمن؛ ماست طعم دار موسیر در بسته بندی پلی استایرن با نام نغمه؛ ماست کم چرب و پرچرب در بسته بندی پلی استایرن و پلی اتیلن با نام نغمه؛ دوغ بدون گاز در بسته بندی pet f با نام نغمه؛ پروتئین سویا با نام تجارتی شهروند؛ بیسکویت سبوس دار و طعم دار با نام تشویق ابطال شدند.

بیات گفت: همچنین در طول این مدت برای 22 فرآورده غذایی جدید نیز پروانه استاندارد صادر شد.

وی همچنین در مورد پایان فرصت ارسال مدارک برای انتخاب واحد تولیدی نمونه سال 93 گفت : متقاضیان باید تا پایان خرداد ماه امسال مدارک خود را به دبیرخانه کمیته انتخاب واحدهای تولیدی نمونه استان در این اداره کل ارسال کنند.

مدیرکل استاندارد تهران تصریح کرد: فرصت تعیین شده تمدید نخواهد شد و از واحدهای برگزیده نیز در نهمین همایش استاندارد و کیفیت سال 93، تقدیر خواهد شد.

ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: