کد خبر: ۶۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 07
شفا آنلاين:سیاسی>انرژی هسته ای-عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین روند مذاکرات ایران با 1+5 و همچنین مهم ترین مسایل منطقه ای در جلسه صبح امروز (یکشنبه) شورای مرکزی این فراکسیون بررسی شد.

به گزارش شفا آنلاين،حسین گروسی افزود: در این جلسه اعضا بر مواضع رهبر معظم انقلاب در مورد روند مذاکرات تاکید کردند.


وی ادامه داد: انتظار اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت این است که مذاکره کنندگان در چارچوب های مشخص شده گام بردارند و مانع زیاده خواهی های آمریکا و ایادی آنها شوند.



** یکشنبه آینده برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: براساس تصمیم شورای مرکزی این فراکسیون یکشنبه هفته آینده انتخابات هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس برای سال چهارم مجلس برگزار می شود.

گروسی یادآور شد: همچنین در این جلسه مباحثی در مورد طرح استانی شدن انتخابات مطرح شد و موافقین و مخالفین نظرات خود را بیان کردند و بنا شد در هفته های آینده در این زمینه نظرات نهایی جمع آوری شود.

وی، بررسی اوضاع منطقه و تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد مشکل در منطقه را از دیگر موارد مورد بحث در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت عنوان کرد.

وی گفت: به رغم این که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد گروه های تروریستی در منطقه هستند خوشبختانه شاهد امنیت و ثبات در منطقه هستیم.


ایرنا



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: