کد خبر: ۶۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 05
شفا آنلاین>سلامت>مدیر کل امور بانوان استانداری تهران گفت: در نظر داریم توان‌افزایی بانوان را در زمینه سلامت انجام دهیم.
به گزارش شفا آنلاین،زهرا ساعی مدیر کل امور بانوان استانداری تهران  با اشاره به برگزاری کار گروه بهداشت و سلامت اظهار کرد: با دعوت از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، تهران، شهید بهشتی و ایران ، سایر دستگاه‌ها و نماینده‌ای از آموزش و پرورش و مشاوران ثبت احوال در سازمان تبلیغات کارگروه بهداشت و سلامت را با محوریت ارتقا و توان‌افزایی بانوان در زمینه بهداشت و سلامت و پیشگیری از مشکلاتی که در آینده با آن مواجه خواهیم شد تشکیل دادیم تا به یک بحران جدی تبدیل نشود.

وی افزود: این مسائل از طریق آموزش و پرورش در خصوص سنین پایین کودکان انجام می شود و آموزش و پرورش هم نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران در ادامه تصریح کرد: نگاه ما در این کارگروه پیگیری بحث تحکیم خانواده، فرزندآوری و فرزند پروری است در کنار آموزش‌ است. در حوزه تحکیم خانواده بحث فرزندپروری را گسترش می دهیم و گروه سنی مورد نظر ما خانواده هایی است که دارای کودکان دبستانی هستند تا خانواده‌ها را متوجه سازیم که می‌توانند فرزند دوم را داشته باشند.

زهرا ساعی گفت: ما کار خود را در 3 بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در بازه زمانی کوتاه‌مدت موضوعات مدنظر کارشناسان را مطرح می‌کنیم و در فاز بلند مدت نیز می‌خواهیم به نقشه راه خود که همان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ازدیاد جمعیت است برسیم.

وی در پایان تصریح کرد: در جلسه پنجم کار گروه بهداشت و سلامت وارد فاز عملیاتی خواهیم شد و موضوعاتی که مورد بررسی کارشناسان و اساتید دانشگاه‌ها بوده است طرح می‌شود که در نهایت به تصویب اعضای کارگروه خواهد رسید.

گفتنی است مدیر کل امور بانوان استانداری تهران تاکید کرد: ما تصمیم داریم بحث بهداشت و سلامت را از طریق آموزش و پرورش آغاز و آن را در قالب یک برنامه دنبال کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: