کد خبر: ۶۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 03
در دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مطرح شد:
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در سال جاری با حضور اسلامی راد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری و رئیس کارگروه، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و دبیر کارگروه و دیگر اعضای کارگروه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود تشکیل شد.


به گزارش شفاآنلاین ،در ابتدا اسلامی راد رئیس کارگروه با بیان اینکه مشکلات سلامت آب روستاها با تعیین اولویت ها از جمله جمعیت باید بررسی و مرتفع شوند، مقرر شد مشکلات موجود از طرف دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود و همچنین ادارات آب و فاضلاب روستایی شهرستان های تابعه به فرمانداران ارسال تا پس از طرح در کارگروه های شهرستانی نسبت به رفع آن اقدامات لازم به عمل آید.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در این کارگروه بر اهمیت رفع مشکلات آب روستاها و تامین آب شرب سالم و انجام اقدامات لازم بر اساس روستاهایی که از جمعیت بیشتر و امکانات محدودتر برخوردار هستند تاکید نمود.



دکتر محمدی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گزارشی از روند تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در شهرستان شاهرود ارائه و دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به روند تکامل نظام سلامت پرداخت.

در ادامه دکتر جندقی رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت استان بر اهمیت طرح تحول نظام سلامت به ویژه در حوزه بهداشت و اجرای برنامه مراقبت های اولیه سلامت تمامی مناطق شهری تحت پوشش با هدف پیشگیری از بروز بیماری های واگیر و غیر واگیر و اصلاح رفتارهای پرخطر و بهبود سبک زندگی تاکید کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: