کد خبر: ۶۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 02
شفاآنلاین:جامعه>دینی>کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورهای خاورمیانه به غیر از ایران، رقم متوسطی نسبت به دیگر کشورها، بین ۱۴ تا ۱۵ ساعت روزه داری در ماه مبارک پیش‌رو شاهد خواهند بود.
به گزارش شفا آنلاین : جدیدترین محاسبات مربوط به مدت زمان روزه داری در ماه مبارک رمضان از اقصی نقاط جهان نشان می دهد که دانمارک با 21 ساعت بلندترین ساعات روزه داری در ماه مبارک رمضان را به خود اختصاص خواهد داد.

 

بر پایه این گزارش؛ آرژانتین با 9 ساعت و 30 دقیقه کمترین ساعات روزه داری ماه مبارک رمضان آینده را به خود اختصاص می دهد.



هلند و بلژيک با 18 ساعت و 30 دقيقة، إسپانيا 17 ساعت و 30 دقيقة، انگلیس، مصر و آلمان با 16 ساعت و 30 دقيقة به ترتیب بعد از دانمارک بیشترین ساعات روزه داری در ماه مبارک را به خود اختصاص داده اند.

 

استراليا با 10 ساعت، جنوب آفريقا 10 ساعات و 30 دقيقة، برزيل 11 ساعت و مكزيک با 13 ساعت و 20 دقيقة به ترتیب بعد از آرژانتین کمترین ساعات روزه داری را به خود اختصاص خواهند داد.

 

کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورهای خاورمیانه به غیر از ایران بین 14 تا 15 ساعت روزه داری در ماه مبارک پیش‌رو شاهد خواهند بود.

 

لازم به ذکر است در جمهوری اسلامی ایران ساعات روزه داری حدودا بین 16 تا 16 ساعت 30 دقیقه نسبت به استان های مختلف متغیر خواهد بود.

جام نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: