کد خبر: ۶۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 27
شفا آنلاین>سلامت>اجتماعی>شهردار تهران گفت ساخت 2 سامانسرا براي نگهداري كارتن خوابها توسط شهرداري به پایان رسیده و دو سامانسرای دیگر نیز در دست ساخت است.
به گزارش شفا آنلاین ، محمدباقر قاليباف شهردار تهران به صورت سرزده از بازارچه خيريه شبكه همياري كه به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران در زيرگذر چهارراه وليصر برگزار شده است بازديد كرد.

قاليباف با بيان اينكه با برنامه اي كه در شهرداري گذاشته ايم مي خواهيم به كساني كه در حوزه هاي درماني و اجتماعي نيازمندند كمك كنيم گفت: در اين برنامه برخي از افرادي كه مشكل اعتياد دارند، زنان سرپرست خانوار، بعضي كودكان كار و فرار و بحث كارتن خواب ها مطرح شده و برنامه ريزي هايي در اين زمينه صورت گرفته است.

شهردار تهران با اشاره به اينكه وظيفه ماست كه به نيازهاي اين افراد رسيدگي كنيم افزود: اين قسمت از برنامه هاي جدي ما در شهرداري تهران است و اين اقدام امروز ما در راه اندازي بازارچه خيريه يكي از مقدمه هاي ما براي رسيگي به اين امر است.

به گفته قالیباف با اين كار موسساتي كه در اين حوزه فعاليت مي كنند با هم آشنا شده و ضمن هم افزايي فرصتي براي عرضه محصولات خود خواهد داشت.

وي همچنين از برگزاري بازارچه كار و كارآفريني در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: اين بازارچه و به صورت ماهانه برگزار خواهد شد و اوج اين فعاليت را در ماه مبارك رمضان خواهيم داشت.

شهردار تهران با اشاره به اينكه درخواست وزارت كشور در خصوص ساخت سامانسرا براي كارتن خوابها كار اساسي نيست ، ادامه داد: در حال حاضر 2 سامانسرا به صورت قطعي آماده شده و 2 سامانسرا درحال آماده سازي و ساخت است.

وي افزود: برخي از افرادي كه در اين مراكز نگهداري مي شوند افراد توانمندي بوده و و با كمي كمك مي توانند خود زندگيشان را اداره كنند.

وي در پایان تصریح كرد: من با رفتارهاي قهرآميز مخالفم و اين روش درستي نيست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: