کد خبر: ۶۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 21
رئیس بیمارستان فارابی در گفتگو با شفا آنلاین خبر داد:
شفا آنلاین- رئیس بیمارستان فارابی از افزایش 15 تا 20 درصدی تعداد مراجعین به این بیمارستان خبر داد که به تازگی هم افزایش یافته است.

دکتر محمود جباروند در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: علت افزایش مراجعین به بیمارستان فارابی به دلیل کیفیت خدمات درمانی است که از سطح بالایی برخودار می باشد.

وی با اشاره به این که بعد از طرح تحول سلامت هزینه های درمان برای بیماران به شدت کاهش یافته است، خاطرنشان کرد:درحال حاضر شهرنشین ها 6درصد و روستایی ها 3 درصد کل تعرفه خدمات چشم پزشکی را پرداخت می کنند که رقم ناچیزی است.

به گفته جباروند مردم به بیمارستان فارابی اطمینان دارند و آن را به عنوان مرکز خدمات درمانی قبول کرده اند تا از آن بهره کافی را ببرند.

وی در پاسخ به این سوال شفا آنلاین که آیا برای بهبود وضعیت خدمت رسانی به مراجعین برنامه ای پیش رو دارید؟ توضیح داد: ما هر لحظه در حال برنامه ریزی و ارتقاء کیفی هستیم؛برای نمونه سامان دهی و روند دسترسی بیماران را تسهیل می کنیم.

وی همچنین تأکید کرد: هیچ وقت در مسائل چشم پزشکی نباید گفت که به ایده آل ها رسیده ایم بلکه باید به فکر رسیدن به ایده آل های برتر باشیم و تلاش ما هم در این راستا است و خوشبختانه در این مسیر همه با یکدیگر متحد و صمیمیت دارند که بالأخره کاری کنند تا از نظر خدمات درمانی تک نیز باشند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: