کد خبر: ۶۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳:۵۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 15
جراح پلاستیک بینی،صورت و سر و گردن در گفتگو با شفا آنلاین تشریح کرد:
شفا آنلاین- جراح پلاستیک بینی،صورت و سر و گردن گفت: افراد دچار افتادگی گردن، چاقی و غبغب نیازمند عمل جراحی جوانسازی گردن هستند.

دکتر علیرضا بختیاری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: برخی از افراد دارای گردن لاغری هستند اما بر اثر مرور زمان چین های بزرگی از پوست اضافه می آید که نیازمند جوانسازی عمل جراحی هستند.

وی همچنین افزود: نوع دیگر کاربرد عمل جراحی جوانسازی صورت برای افراد بالای 40 سال است که در پی جراحی چین های گردن از بین می رود.

متخصص گوش، حلق و بینی تصریح کرد: واقعیت امر آن که عمل های جراحی روی گردن حداقل 5 تا 10 سال ماندگاری دارند.

میزان استقبال از عمل جراحی جوانسازی گردن زیاد است؟

عضو انجمن تحقیقات راینولوژی ایران بیان کرد: میزان استقبال از جوانسازی گردن نسبت به سایر عمل های جراحی مانند بینی و تزریق فیلر کمتر بوده و در حقیقت هنوز در ایران خیلی جا نیفتاده است.

وی یادآور شد: انجام عمل جراحی جوانسازی صورت برای افراد جوان انجام نمی شود مگر در صورتی که فرد دچار چاقی بیش از حد بوده و تمایل به برداشتن غبغب داشته باشد که این کار توسط ساکشن نیز امکان پذیر است.

وی توصیه کرد: افراد برای انجام هر نوع عمل جراحی زیبایی از جمله جوانسازی گردن مشورت خوبی انجام دهند. از طرفی دیگر پزشک باید بداند که چه کاری می خواهد برای بیمارش انجام دهد؟ نتیجه پس ازعمل به چه شکلی خواهد بود؟ نتیجه آن بر زندگی اجتماعی فرد چه تأثیری خواهد گذاشت؟

به گفته جراح پلاستیک بینی، صورت و سر و گردن، دوران نقاهت عمل جراحی جوانسازی گردن بسته به نوع عمل یک تا دو هفته است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: