کد خبر: ۶۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 11
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی حفظ آرمان های شهدای گرانقدر و به ویژه شهدای سازمان را از وظایف خود می داند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید تقی نوربخش در دیدار با خانواده شهید سعیدالله نیکپور همکار سازمان تأمین اجتماعی با بیان این مطلب، افزود: 57 نفر از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در جریان جنگ تحمیلی به فیض شهادت نایل شده اند که ضرورت دارد تمهیدات لازم برای حفظ احترام و کرامت خانواده های این عزیزان در نظر گرفته شود.
وی اظهار داشت: متأسفانه در سال های گذشته به درستی به مشکلات این خانواده ها رسیدگی نشده است و حل مشکلات آنان جزو اولویت های ما در تأمین اجتماعی است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: عزت و آبادانی کشور مدیون خون شهداء است و گرامیداشت یاد وخاطره آنان نیز چراغ راهی برای نسل آینده و تلنگری برای خودمان است.
وی گفت: جایگاه شهداء نزد خداوند متعال بسیار با ارزش است و درک مقام شامخ آنان برای ما سخت است.
لازم به ذکر است، دکتر نوربخش در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهید سعید الله نیکپور همکار شاغل در بیمارستان تأمین اجتماعی آیت اله کاشانی که در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نایل شد، با اهداء لوح از آنان تقدیر کرد.
در این دیدار برادر شهید نیکپور به بیان خاطراتی از برادر شهیدش پرداخت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: