کد خبر: ۶۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 10
شفاآنلاین-بیمه سلامت>نظام پزشکی>سلامت>بیمه > رییس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: بخش قابل توجهی از افراد تحت پوشش بیمه همگانی از اقشار نیازمند و محروم جامعه به شمار می آیند.

به گزارش شفاآنلاین، علیرضا زالی عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید بیمه سلامت از تلاش های انوشیروان محسنی بند پی - مدیر عامل پیشین بیمه سلامت ایران - برای تحت پوشش قرار دادن اقشار محروم جامعه قدردانی کرد وگفت:پوشش بیمه همگانی خواسته عمومی بود و از دستاوردهای بزرگ ایشان ( محسنی بند پی ) است.


زالی اظهار امیدواری کرد که پوشش همگانی بیمه با گام های مستحکم تری ادامه یابد.

در زمان مدیریت محسنی بند پی در سازمان بیمه سلامت ایران ، حدود 5 / 8 میلیون تن از هموطنان تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفتند.

زالی در خصوص مدیر عامل جدید سازمان بیمه سلامت نیز اظهارداشت: دکتر کبیر به رموز سلامت آشنایی کامل دارد و زوایای بهداشت و درمان را می شناسد.

احمد میدری معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این آیین گفت: صدور دفترچه بیمه همگانی برای حدود 8.5 میلیون هموطن، آرمانی بود که این موضوع، مدنظر امام راحل (ره) بود و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری بحث یکسان سازی ضوابط بیمه را در نظر داشته ایم؛ اظهارداشت: پیش از این هر کدام از بیمه ها جداگانه با بیمه شدگان ، قرارداد منعقد می کردند.

وی اظهار امیدواری کرد: این طرح (یکسان سازی) در کاهش سهم پرداخت از جیب مردم تاثیرگذار باشد.

آیین تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بعد از ظهر امروز - شنبه - در مجموعه تلاش وزارت رفاه با حضور وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی و همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

محمد جواد کبیر که پیش تر معاون سازمان بیمه سلامت ایران بود ،جایگزین انوشیروان محسنی بند پی شد. محسنی بند پی نیز به سمت رییس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حدید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
درادامه صحبت آقای زالی افراد ی که بیمه سلامت ثبت نام کرده اند اقشارنیازمند هستندوبایدحمایت شوندبارعایت حیثیت افراد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: