کد خبر: ۶۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 09
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درگفتگو باشفاآنلاین :
شفا آنلاین- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در پاسخ به این که درباره سریال" در حاشیه" چه نظری دارد، گفت: این ها بحث های حاشیه ای اند که من واردشان نمی شوم. هیچ وقت هم این سریال را ندیده ام و نظری هم ندارم.

دکتر رضا ملک زاده در گفتگوی اختصای با شفا آنلاین درباره این سوال که چند هزار پزشک به پخش این سریال اعتراض کردند، در این باره چه نظری دارید؛ بیان کرد:بهتراست از خود پزشکان دراین باره بپرسید.

وی همچنین درپاسخ به سوال دیگر شفا آنلاین در خصوص توافقات هسته ای خاطرنشان کرد: این مذاکرات اثرات روانی خیلی خوبی را بر مردم گذاشته است. در واقع این اقدام بسیار شایسته که قول آقای روحانی- رئیس جمهور کشور- و دولتش بود به خوبی انجام شد.

وی تأکید کرد: ما امیدواریم که انشالله این توافقات مقدمه ای باشد تا ارتباطات بین المللی امان را به ویژه از نظر علمی ودر مقیاس وسیعی توسعه دهیم.

وزیر اسبق بهداشت اظهار کرد: این توافقات به طور قطع بر بهداشت روانی مردم اثر مثبتی گذاشته است .بنابراین همه مردم و دانشگاهیان با تمام امکانات موجود از این توافقات حمایت و به وزارت خارجه و هیئت مربوطه نیز کمک میکنند تا بتواند این بیانیه را دراوج اقتدار ملی نهایی نمایند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: