کد خبر: ۶۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 08
شفا آنلاين:اجتماعی>فرهنگی-معاون وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: به هیچ‌عنوان معلمان مدارس غیردولتی در بخش دولتی استخدام نخواهند شد.

به گزارش شفا آنلاين،مرضیه گُرد در مراسم نکوداشت معلمان نمونه مدارس غیردولتی (کشوری و استانی) که در مشهد برگزار شد، درباره اقداماتی جهت رسیدگی به مسایل و مشکلات معلمان مدارس غیردولتی، اظهارکرد: در صورتی که مشکلات مالی معلمان بخش غیردولتی برطرف شود، دیگر نیاز به استخدام در بخش دولتی نخواهند داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی معلمان در سال جاری، ادامه داد: در این طرح آموزش‌های معلمان غیردولتی توسط بخش غیردولتی و با کمک دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیستم حمایتی به منظور تقویت مدارس غیردولتی در صدور مجوز و حمایت از مجوز مدارس غیردولتی مطرح شده است، تصریح کرد: یکی از بندهای این بسته حمایتی، صدور مجوز برای افرادی است که مایل به سرمایه‌گذاری در مدارس غیردولتی بوده و با کاهش زمان بررسی‌های حراستی، گزینش و توانایی‌های لازم طبق قوانین این مدارس باید بررسی شود.

گُرد با اعلام اینکه در سال جاری براساس برنامه سند چشم‌انداز تحول بنا بر آموزش و پرورش برای همه مدارس در تمام استان‌ها کلاس‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در تلاش بوده‌ایم که با کسب حمایت حرفه‌ای، رویکرد معلمان را در طی چند برنامه با اهداف سند تحول پیش برده و آنان برای نقش معلمی با رویکرد سند تحول در مدارس حاضر شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بخش مشارکت و مدیریت مدارس، اضافه کرد: بخش مشارکت و مدیریت مدارس با همکاری وزارت کشور و تامین نیروی انسانی بر عهده مدارس غیردولتی است.

رییس سازمان مدارس غیردولتی کشور با تاکید بر راه‌اندازی صندوق حمایت از مدارس غیردولتی، خاطرنشان کرد: با این صندوق می‌توان بر حقوق معلمان، بیمه و حقوق حقه معلمان نظارت کرد و از موسساتی که با توان مالی خود هزینه‌های زیادی برای مدارس غیردولتی کرده‌اند، حمایت خواهد شد.

وی گفت: یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز در 12 هزار مدرسه غیردولتی وجود داشته و امیدواریم با توسعه، کیفیت‌بخشی و توانمندسازی برای کنترل و نظارت بر مدارس غیردولتی برنامه‌ریزی شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: توسعه مراکز آموزش غیردولتی در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار داشته و امیدواریم که در هر استان یک مرکز غیردولتی بوجود آید.

گُرد با اعلام اینکه نظارت بر مدارس غیردولتی و حمایت از سرمایه‌گذار جزو وظایف اصلی سازمان است، ادامه داد: مدارس غیردولتی که دارای معدل و سطح آموزشی پایین و امتحانات غیر استاندارد هستند، منحل شده و در صورتی که از قوانین نیز تبعیت نکنند با آنان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا سه سال آینده هیچ معلمی بدون گواهی صلاحیت تدریس وارد مدارس غیردولتی نشده بلکه باید توسط قوانین آموزش و پرورش تائید شوند، هرچند هنوز اشکالاتی در این زمینه وجود دارد، اما رویکرد در سال جاری توانمندسازی معلمان در بخش غیردولتی است.

گُرد افزود: در سال گذشته برای اولین بار الگوی شهریه تصویب شد که برخی از استان‌ها نتوانسته‌اند آن را اجرا کنند و با توجه به تجربه‌ برخی استان‌ها در اجرای این طرح بنا به شرایط هر مدرسه می‌توان تمهیداتی را در نظر گرفت که ممکن است در برخی از مدارس افزایش و در برخی از مدارس کاهش شهریه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در طی سال‌های گذشته به دلیل عدم اجرای تاسیسات مدارس غیردولتی و از طرفی رویش قارچی مدارس خاص سبب شد که هیچ‌کدام از موسسات از حمایت مالی برخوردار نشوند، آسیب ببینند و مدارسی که اوایل حمایت شده‌اند، بهترین بوده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: برخی مدارس غیردولتی ناخواسته و ناگزیر با جذب افرادی برای کوتاه‌مدت و حقوق ناچیز مردم را مقابل ما قرار می‌دهند که سال جاری به طور جدی پیگیری خواهد شد.

گُرد با بیان اینکه معلمان باید با زبان دانش‌آموزان با آنان ارتباط برقرار کنند، گفت: آمار دقیقی در ارتباط با واگذاری مدارس غیردولتی به دولتی نیست.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های اصلی برای انتخاب معلمان نمونه باید عدالت باشد، یادآور شد: بسیاری از افراد بزرگ مانند شهید بهشتی، دست‌پرورده‌ مدارس غیردولتی بوده‌اند در صورتی که موسسه‌ای ضعیف بوده معلم آن نیز ضعیف است و اگر قوی است به برکت معلمان است. با وجود تمام مشکلات مالی معلمان، تنها عشق به تدریس آنان را در کلاس درس نگه می‌دارد و مردم به معلمان اعتماد داشته زیرا با ارزش‌ترین سرمایه خود را به آنان می‌سپارند.



ایسنا




غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۷
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
0
با سلام.
بنده لیسانس علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستان را دارم.و دوره های ضمن خدمت کلاس اول و دوم ابتدایی را گدراندم.علاقه به اشتغال در مدارس غیر دولتی دارم.
ممنون میشم کسی راهنماییم کنه.
میم الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
0
3
سرکار خانم کرد، حالا ما سوالمون از شما اینه:
آیا ما معلمین مطمئن باشیم که از حقوق و بیمه ما حمایت خواهد شد؟ هر دوره ای هم که گذاشتن تا حالا یا رفتیم و یا خواهیم رفت. پس چرا موسس مدرسه همچنان به ما میگن حقوقتون 300 تومنه و اگه بیمه خواستین از حقوق خودتون کم میکنم؟؟ تازه بیمه 15 روز در ماه و کلا به مدت 6 ماه ..که یعنی سابقه 3 ماه در بیمه برای ما ثبت میشه! آیا این استثمار علنی ما در این موسسات، تموم خواهد شد؟!!
شفا آنلاین عزیز لطفا جواب این سوالهارو برای ما اطلاع رسانی کنید و از مسئولین پیگیر باشید. ممنون
خانلری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
0
سلام ایا سوابق تدریس در مدارس غیردولتی به شرط سنی ازمون استخدامی اموزش وپرورش اضافه میشود ؟بنده نه سال سابقه ی خدمت درمدرسه ی غیردولتی دارم وامسال دراین ازمون شرکت کرده ام اکنون سی وشش سال دارم ولی این ازمون تاسی وپنج سال برای لیسانس ها شرط سن گذاشته درصورتی که بنده از بیست وهفت سالگی شروع بهخدمت نمودم٫لطفا جوابم رابدین٫ممنون میشم
مدیر پایگاه باسلام
امیدواریم مسولان مربوطه هرچه سریعتر پاسخ شما را ارایه نمایند.
فروزان میره وندی 21سال سابقه خدمت و17سال سابقه ی بیمه کامل آموزشی از سنندجدر مدارس غیردولتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
0
0
سال گدشته افتخار معلمی نمونه کشوری در سه استان کردستان کرمانشاه وایلام را کسب نمودم ولی افتخار کشوری به استان اراک رسید ومن استانی شدم .درهر صورت مهم دیدار ارجمند وپر افتخار با حصرت عالی بود که نسیب گردید .سرکا ر خانم گرد انتطار مقام کشوری را امسال انشاالله جهت دیدار مجدد خواهانم ریراکه با وجود 21سال خدمت صادقانه انتظار دور از دست رسی نیست .ممنون
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
سلام طبق توافق نامه بین آموزش و پرورش و اداره کار معلمین ابتدایی در سال تحصیلی 94-95 با کار 24 ساعت در هفته تمام وقت محسوب می شوند و کارفرما موظف است معلمان را به صورت تمام وقت بیمه نماید وحداقل مزد اداره کار را نیز برای 24 ساعت پرداخت کند و مازاد بر ان بصورت اضافه کار می شود .در صورتی که کارفرما به آن توجهی نکرد می توانید از اداره کل فارس بخش غیر دولتی توافق نامه را گرفته و به کارفرما تذکر دهید یا در آخر قرارداد به اداره کار مراجعه و حق وحقوق پرداخت نشده را طلب نمایید.
کسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
واقعا مسخراست.معلمان غیر دولتی واقعا سطحشون بالاست نسبت به مدارس دولتی.هیچ نظارتی بر موسس های مدارس وحقوق معلمان نمیشه.واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
1
با سلام توی مملکت ما ازاین وعدها زیاد داده میشه یک مسلمان کجا پیدا میشه که از ما معلمان غیر دولتی حمایت کنه با وجودتلاش وزحمت زیاد حقوق کم بدون بیمه همچنان پر توان به کارمان ادامه میدهیم و بهترین دانش اموزان را تحویل مملکت میدهیم کجاست یاری دهنده ای که یاری کند ما را.
روناک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
با سلام...
من 5 سال هست که در یک مدرسه غیر دولتی آموزش از راه دور به عنوان مدیر و مسئول سیستم با سابقه بیمه و البته حقوق بسیار ناچیزفعالیت میکنم، شرایط سنی اجازه شرکت در آزمون های استخدامی رو به من و خیلی از همکارانی که این مشکل رو دارن، نمیده، خواهش میکنم از مسئولین که یه امتیاز هم برای نیروهای آزاد کلیه مدارس غیردولتی قایل باشن، نیروهایی که با کسب تجربه چندین ساله با حقوق های اندک با تمام وجود دارن کار میکنن...
رضا شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
1
عزیز کدوم اداره کار انها که برای ما بیمه نریخته اند و ثانیا مدارس در اخر هر سال تعهدی مبنی بر پرداخت همه حقوق و مزایا از شما می گیرند و اثر انگشت شما باید باشد در زیرش اگر امضاء و انگشت نزنید دو ماه اخر یعنی فروردین و اردیبهشت حقوقت پرداخت نمی شود و سال بعد در هیچ مدرسه غیر دولتی جایی نداری چون مانند بی سیم به هم وصلند در شیراز مدیران و رئسای اموزش و پرورش خودشان موسس سا هیئت مدیره مدارس غیر انتفاعیند و شکایت پیش... بردن چه سود . مثلا اقای ... در شیراز خودش مدرسه غیر انتفاعی دارد حال.... باید قاضی باشد
....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
1
سلام،واقعا تکلیف ما چیه که وسط درس خوندن تو دانشگاه اونم تو رشته ی ریاضی به امید اینکه استخدام اموزش پرورش میشیم یهو قانون عوض میشه و دانشگاه فرهنگیان دایر میشه،واقعا ما باید چیکار کنیم،کسی هست جواب بده،منی که تو دانشگاه دولتی مدرک گرفتم و مسلط به رشتم بودم و شاگرد ممتاز دانشگاه بودم باید بشینم تو خونه یا با حقوق کم و خفت وخواری تو مدارس غیر انتفاعی درس بدم اونوقت یکی که اصلا نفهمیده تدریس چیه ریاضی چیه استخدام شده و داره تدریس میکنه
معلم مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
1
فقط شعار بدین خودتون اون بالاها نشستین با حقوق های چند میلیونی اونوقت بعد چند سال درس دادن تو مدارس غیر انتفاعی باید حقوق ما معلمین 300 هزار باشه خدا وکیلی این انصافه؟ با 300 تومن چکار کنیم اخه اونم نصفش خرج کرایه میشه پول لباس فرم رو هم که باید خودمون بدیم پول هر کارگاه و گزینش و... همه رو هم که از حقوقمون کم میکنند .فقط مگه امام زمان بیاد جواب ما معلم های مظلوم رو از شما مسیولینی که به ماها رسیدگی نمیکنین بگیره . از همتون ناراضی ام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
این خبر مال اردیبهشت 94 هست یکسال گذشت سال 96 هم که داره میاد.کاری که نمیکنین شعار هم ندین ک یه عده دل خوش به وعده های تو خالیتتون بشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
با سلام.همه نظرات بالا رو خوندم .واقعا ظلم نیست با مدرک فوق لیسانس درماه 80تومن بگیری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
باسلام.لطفا وضعیت معلمان اموزش از راه دور و مدارس غیرانتفاعی را مشخص کنید.در استخدامی اموزش و پرورش شرط سنی رو برای انها حذف کنید.برای بیمه و حقوقشان تمهیداتی بکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
باسلام من الام 5ساله معلم هستم درمناطق محروم وصعب والعبورباقراردادی 2میلیون توملن برای یکسال تحصیل با2روزبیمه برای هرماه واقعامسولان بفکرماهم باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
درود.اینجانب معلم بسته های حمایتی هستم.منطقه خدمت ما در سخت ترین مناطق کوهستانی و صعب العبور اصفهان میباشد.۷ماه حقوق نگرفتیم وماهانه۲۰۰هزارتومان فقط هزینه ایاب وذهاب داریم.مناطق محروم مناسب این طرح نمیباشدبیشترین سختی زندگیم را در دوسال پیوستن به آموزش پرورش متحمل شده ام
فریده فلاح خوش خلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
با عرض سلام میخواستم بگم. بنده از سال 1384 تا کنون در مرده غیر انتفاعی تا حال بودم وبا مدرک فوق لیسانس منتظر استخدامی از طرف آموزش وپر ورشی هستم . عاقبت چه خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
واقعا برای این بی عدالتی متاسفم
اگر مسئولان از این بی عدالتی ..... رواست
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
به دادما معلمان غیردولتی برسید انصاف نیست درحقمان اینقدرظلم شود.لیسانس آموزش ابتدایی دارم ۴سال سابقه تدریس دارم تکلیفمان چیست؟
فرهنگی بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
سلام،قبولی طاعات وعبادات عزیزان درماه مبارک رمضان وآرزوی موفقیت شماعزیزان درسنگرتعلیموتربیت بنده نیروی فرهنگی بازنشسته می باشم درمدارس متوسطه دوم وهنرستانهاشغلم معاونت اجرایی بوده برای سالتحصیلی97_96اعلام آمادگی خودرابرای منطقه10تهران اعلام ودرصورت نیازباشماره09188435498آقایپیشبازتماس حاصل فرمایید.
فعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
سلام تورو به خدا به داد ما معلم های غیردولتی برسید واقعا در حق ما نهایت ظلم و بی عدالتی صورت میگیره .در صورت اعتراض برای بیمه و ...عذر مارا میخواهند
اعظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
سلام.خدا خیرتون بده که شما ما رو درک کردید.بله منم چهارساله با حقوق بسیار ناچیز که فقط خستگی به تنم میمونه.از گفتن حقوقم به دیگران خجالت می کشم.دارم در مدارس غیر انتفاعی درس می دهم.لیسانس ریاضی دارم.و تجربه کاریم هم در حد بالاست و با حوصله نیز هستم.
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
توی دانشگاه فردوسی مشهدبامعدل الف درس خوندم بارشته علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی ودبستانی ولی اخرش چی؟دقیقاسال ۹۰دانشجوشدم سال۹۱بدون هیچ اطلاعی وبرنانه ریزی دانشگاه فرهنگیان بازشد.الان تکلیف من چیه؟الانم باحقوق ۳۰۰هزارتومن که روم نمیشه به کسی بگم دارم توغیراتتفاعی درس میدم.یک فکری برداریدلطفا.به این میگن برده داری نوین.
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
خانم ها و آقایون خودمون رو نباید بی خود خسته کنیم. در جامعه ما ظلللللم بییییییداد میکند. تمام
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
خانم ها و آقایون خودمون رو نباید بی خود خسته کنیم. در جامعه ما ظلللللم بییییییداد میکند.خودمم ۵ سال بدون بیمه و با حقوق ۴۰۰ تومن کار کردم که دیگه از محیط مدارس غیردولتی بدم اومده. تمام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
باعرض سلام واحترام خدمت سرکارخانم گرد،من یکی از معلمان نیروی آزاد شاغل درمدارس غیردولتی باسابقه ی ۱۶سال،دارای رتبه ی اول ناحیه و رتبه اول استان فارس،از سال۸۱-۸۲در مدارس غیردولتی تدریس را شروع کردم،متأسفانه تا سال۸۸آزمونی برگزار نشد وزمانی آزمون برگزارشد که رشته ی ما شامل آزمون نشد و تا امروز از تدریس را ادامه دادم و از همه ی امتیازها محروم بوده ام،نیروی غیردولتی و نیروی آزاد شناخته شده نیست،همه ما را به اسم حق التدریسی میشناسند،وامید میدهند که استخدام میشویم.......
سرکار خانم گرد آیا امکان دارد مدارس غیر دولتی برای خودشان معلمان را استخدام کنند؟؟
صغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
با سلام معلم پایه اول ابتدایی با ده سال سابقه در مدارس غیر دولتی به صورت دو شیفت کاری با حقوق ناچیز ۷۰۰ وبدون بیمه آیا با سن سی ونه سال امیدی برای جذبی داشته باشم یا نه
عبدالمجیدشیحکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
سلام بنده ۲سال سرباز معلم بودم آن هم تو کوه بدون هیچ امکاناتی ۱۵۰کیلومتر دور از خانواده والا ن ۴ساله که به صورت نیرو آزاد دارم کارم میکنم ۱۰کیلومتر دورتر ازآن له خدا قسم دارم راست میگم ماهی ۵۵۰ هزار به ما میدن که حقوق پارسال هنوز ندادن ومتاهل هستم ودارای ۲فرزند مدرکم لیسانس آموزش ابتدایی لطفا رسیدگی بکنید
عبدالمجیدشیحکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
سلام حقوق پارسال ما ماهی ۵۰۰هزار تومانه این بیشتر از کرایه مانمیشه زن و دوتا بچه ام یه فکری به حال ما بکنید
عالیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
0
کار کردن در مدارس غیر انتفاعی بیگاری گرفتن از معلمان و مدیران و معاونین دلسوز و زحمتکش در این مدارس است که سود ان به جیب موسس سرازبر خواهد شد . مگر این که حقوق معلمان در این مدارس مبلغ. ۳ میلیون وبرای مدیران و معاونین ۵ میلیون مقرر کنند در غیر این صورت بهتر است همه همکاران این مدارس را تحریم کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
لیسانس علوم تربیتی هستم معلم کلاس پنجم ومعلوماتم در حد عالی هست مثل برده از ساعت ۷صبح تا ۳بعد از ظهر کار میکنم نه اضافه کار داریم نه چیزی فقط بلدهستن به آدم توهین کنن ما هم که مجبوریم کار کنیم چون جای دیگه ای کار نیست ۳۰۰تومن میگیرم ۳۲۰تومن باید از حقوقم بیمه بدم،خیلی خنده داره نه!!! کاش میشد اونایی که اون بالا نشستن یه فکری به حال ما بیچاره ها بکنن.
صدیقه اسدی جلودار
|
United States
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
با سلام من10 سال است تدریس میکنم تمام وقت نمی دانم خداوند چه سرنوشتی برای من و امسال من نوشته فقط اینو میدانم که حق هیچ وقت از بین نمیره ما این همه زحمت بکشیم آخرش بگن برو بشین هر وقت نیاز باشه دعوت میکنیم فقط از مسولان این میگم هر کاری میکنین بکنین ولی رضای خداوند هم باشه از این دنیا هم نباشه تو اون دنیا میگیریم حقمونو بخدا خدا هم راضی نیست راضی نیست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
به نظرم دولت باید شرط سنی رو تا 40 سال برسونه تابتونه از نیروی تازه نفس برای مدارس استفاده کنه چطور حاضر میشه معلم باز نشسته خسته کار کنه ونیروی جوان با تحصیلات مرتبط به خاطر 35 ساله بودن خانه نشین باشه
بعد با کمبود نیرو مواجه میشه درسته ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
به نظرم دولت حساب شده کارنمیکند چرامعلمان ازکارافتاده وخسته استفاده مکند حتی برای آنان قانون استمرار درنظر گرفته وحتی اینگونه معلمان بارعلمی برای دانش آموز نداردولی جوانانی که دارای مدرک کارشناسی ومتولد دهه 60 تا65 اگر کارشناسی ارشد داشته باشند فقط وفقط حق آزمون دارند این اطلا منطقی نیست چرا معلمان مدارس غیردولتی رابه کارنمیگیرند واز توان آنها استفاده نمیکنن اگرنیروی مدارس غیردولتی اعتباری ندارد پس چرااین مدارس وجود دارند که یک عده مدیر سودجو پول اولیای انها رامیخورند.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
سلام
وقتتون بخیر
اگه میشه زود جواب بدین.
من یه سوال دارم: اگه یکی بره تو مدارس غیر انتفاعی فرم گرینش پر کنه و بفرسته و نره برای مصاحبش. رد میشه؟؟؟
و اینکه اگه تو گرینش مدارس غیر دولتی رد بشه نمیتونه دیگه تو آزمون فراگیر شرکت کنه؟
جلال زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
سلام متاسفانه همه جا همین جوره .هیچ کسی هم به داد ما نمی رسه .فقط باید زحمت الکی بکشیم .من فوق لیسانس ریاضی ام .حدود هفت سال شرایطم اینه .نه راه پس دارم نهره پیش
م الف
|
Romania
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
با سلام
لطفا در کنار همه مشکلاتی که ما نیروهای آزاد داریم، اینو هم اضافه کنید که به چه حقی و با چه منطقی بعضی موسسین برا فرد تحصیلکرده و با انگیزه طاقچه بالا میذاره و مراحل عجیب غریب رو باید طی کرد که یه مدرسه افتخار بده و مارو بعنوان معلمش برداره؟؟؟ تست تدریس خوبه...اما واقعا نحوه سنجش ما درست نیست...جوری برخورد میکنن که انگار قراره اینجا با امکانات کم، ما به مدل سوئیس و فنلاند تدریس کنیم! اون وقت خودشون به مدل 100 سال قبل حقوق و بیمه ناقص میدن...این توهین و تحقیر ها تا کی ادامه داره؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
واقعا اگر امکان و قانونی وجود دارد که درمورد بیمه مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش دخالت و رسیدگی کند این کا حتما پیگیری شود چون خانم بنده حدود شش سال در مدرسه ای در تبریز خدمت میکند ولی بیمه اش روی هم جمع کنی سه سال رد نشده است و این ظلم برای خدمت کردن اوست که از ساعت 8 تا ساعت 2 بعد از ظهر در مدرسه حضور دارد ولی بیمه او در ماه 15 روز بیشتر رد نمیشود و حقوق ناچیزی در برابر اینهمه زحمت و تلاشی که می کند میگیرد در صورتی که حق شهریه هر دانش اموز حدودا 3 میلیون تومان است.
فاطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
اگه کسی تو گزینش رد شه دیگه نمیتونه تو مدترس غیر انتفاعی درس بده؟؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
غیر‌دولتی‌از‌اولش‌تعهد‌گرفتن‌که‌استخدام‌‌رسمی‌نمی‌کنن‌‌وخرید‌خدمت‌جزو‌بخش‌خصوصی‌هستش‌عمرتونو‌تو‌الکی‌هدر‌ندید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
واقعا شورش دراوردن من معلم بسته های حمایتی هستم .در مدارسی بودم که معلمین فارغ از دانشگاه فرهنگیان از ما میپرسن چطور تدریس کنیم.ایا این انصاف .چرا سطح علمی را نادیده میگیرین چرا کسی ب فکر ما نیست چرا بومی گرایی نمی کنید هر کس در منطقه ی خودش تدریس کنه
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
با سلام و خسته نباشید من الان روزنامه اقتصاد میخوندم نوشته بود به خاطر کمبود نیروی تدریس در مدارس دولتی از امسال از دیپلمه ها برای جذب معلم در مدارس استفاده میشه حرفم اینه با این هم معلم ازاد در مدارس عیر دولتی چرا جذب دیپلمه برای اموزش در مدارس
ملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
چرا تو انتخاب رشته میگن علوم کامپیوتر بازار کاریش خوبه در حالی که من الان4سال فارغ التحصیل شدم ولی هر جا اطلاعیه استخدامی دیدم فقط رشته مهندسی کامپیوتر رو میگیرم و خبری از رشته علوم کامپیوتر نیست؟؟چرا حذفش نمی کنند تا خیال همه راحت سه،از طرفی چرا استخدامی نهضت رو تا سال91گذاشتن و خبری از ما نیست ؟؟ایا کار کردن داخل مدارس غیر دولتی امیدی به استخدامی و امتیاز نیست؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
دولت محترم چرا بفکر معلمان آزاد نیستی؟فرق معلم آزاد با بقیه معلمها درچیست؟؟؟چرا من باید ماهی 120حقوق بگیرم بدون بیمه؟؟؟چرا نهضتیا و حق التدریسها برای شما معلم هستند اما معلمان غیرانتفاعی معلم نیستند! چرا میگید ما مشکل کارجوانان راداریم وبايد آنراحل کنیم اما ازبازنشسته ها استفاده میکنید؟؟؟؟ اگر واقعا دلتان بحال جوانان میسوزد چرا بجای استخدام نیروی جوان غیرانتفاعی از بازنشسته بیحال و خسته استفاده میکنید؟شما مجوز ایجاد مدارس غیر دولتی را داده اید اما در استخدام نیروهای آن.... مانده اید آنوقت بفکر ایجاد فرصت کاری جدید برای جوانان هستید..... ماخود میدانیم حرفهای شما شعاری بیش نیست...بجای استفاده از یک دانشجومعلم ک دوترم بیشتر نخوانده از نیروی باتجربه غیر انتفاعی که همه تحصیلات بالا دارند استفاده میکردید. یعنی سواد فوق لیسانس ما کمتر از سواد دانشجو معلم ترم دو و سه هست؟شمارا ب قرآن به سواد و شعور ما....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
نه دیگه از این حرفا گذشته منم ارشد ادبیات هستم و بیکار اون از استخدامی معلمانشون که هر ۴ سالی یه نفر میپذیرن این همه نیرو از کجا میاد واقعا استخدامیاکه زیاد پذیرش نداره
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
با سلام. من دبیر زیست شناسی یک از مدارس غیر انتفاعی اطراف مشهد هستم. انتظارات مدیران خیلی بالاست. هیچ بیمه ای پرداخت نمیشه و من برای 90 دقیقه کلاس با مدرک کارشناسی ارشد فقط 5هزار تومن حقوق می گیرم. واقعا با این مبلغ چقدر میشه زندگی کرد؟؟ چرا قانونی وجود نداره که از خانواده های فرهنگی که هم پدر و هم مادر فرهنگی هستند و 30سال تمام به این مملکت خدمت کردن یک فرزند که دارای تحصیلات و تواناییی تدریس و آشنا با کلیه امور مربوط به مدرسه هست استخدام بشه؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
والا ديگه جای هیچ سلام علیکی نميمونه. چرا معلمان مدارس غیردولتی این همه زحمت میکشن با حقوق ناچیز باید تاوان پس بدن.؟ انشاالله خدا نبخشتتون.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: