کد خبر: ۶۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 08
شفا آنلاين:اجتماعی>انتظامی- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از تشدید برخورد با تخلفات شبانه و «دوردور کردن» خودروها خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،در این باره گفت: بیش از 100 تیم از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تا ساعت یک بامداد در سطح معابر پرتردد و بزرگراه‌ها حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از ساعت یک بامداد تا هفت صبح نیز 70 تیم دیگر از پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر حضور خواهند داشت، اظهار کرد: این تیم‌ها به منظور برخورد با تخلفاتی نظیر سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی، دور دور کردن با خودرو، ایجاد سد معبر و ... فعالیت خواهند کرد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به حضور عوامل انتظامی در کنار ماموران راهور نیز گفت: با تدابیر فرمانده انتظامی پایتخت در کنار عوامل راهور، تیم‌های انتطامی نیز حضور خواهند داشت.

عابدی ادامه داد: گشت های شبانه پلیس راهور به دستگاه‌های تست سلامت نیز مجهزند.

وی با بیان اینکه عمده گشت‌های برخورد با تخلفات شبانه در مناطق شمالی و بزرگراهی پایتخت مستقر خواهند شد، افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته و نیز همکاری خوب شهروندان آمار تخلفات حادثه ساز و حوادث نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت درباره اینکه با متخلفان چه برخوردی خواهد شد؟ نیز گفت: بسته به نوع تخلف رانندگی با آنان برخورد خواهد شد و حتی ممکن است علاوه بر جریمه ریالی خودرو متخلفان نیز توقیف شود.



ایسنا




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: