کد خبر: ۶۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 04
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>انتشارات علمی و فرهنگی به مناسبت شروع بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تمامی کتاب های خود را با تخفیف 40 درصدی به خانواده و کارکنان سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عرضه می کند.
به گزارش شفا آنلاین،انتشارات علمی و فرهنگی وابسته به سازمان تأمین اجتماعی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی تخفیف 40 درصدی را در نظر گرفته است که این تخفیف صرفاً شامل کارکنان و خانواده محترم سازمان تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  است.
بر اساس این گزارش، انتشارات علمی و فرهنگی در این نمایشگاه، بیش از 600 عنوان کتاب با موضوع های مختلف  را به نمایش می گذارد.
گفتنی است، همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، فروشگاه های انتشارات علمی و فرهنگی نیز در تهران این تخفیف را در نظر گرفته و علاقه مندان  برای خرید می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر و یا معرفی نامه از محل خدمت خود، کتاب های مورد نظر را دریافت نمایند.  لازم به ذکر است، انتشارات علمی و فرهنگی با بیش از شصت سال سابقه در حوزه کتاب، عنوان ناشر برگزیده هفدهمین، بیستمین، بیست و دومین و بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب را کسب کرده است.
گفتنی است بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: