کد خبر: ۶۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 29
با همت خیرین سلامت صورت می‌پذیرد :
شفاآنلاین:پزشکی>جراحی>عضو هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت کشور از انجام ۵۰۰ ختنه رایگان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،صلاح الدین دلشاد با اشاره به فرارسیدن 13 رجب اظهار داشت: به این مناسبت در یک امر خیرخواهانه با مشارکت دو مرکز خیریه جراحی حضرت زینب (س) و درمانگاه خیریه امام علی (ع) تعداد 500 ختنه به صورت رایگان صورت می‌پذیرد.

رئیس مرکز جراحی حضرت زینب (س) در تشریح این برنامه خیرخواهانه توضیح داد: طی دو روز به تفکیک در روز جمعه 11 اردیبهشت بالغ بر 200 ختنه رایگان در مرکز جراحی حضرت زینب (س) و در روز شنبه 12 اردیبهشت نیز 300 ختنه رایگان در درمانگاه خیریه امام علی (ع) انجام می‌شود، این دو درمانگاه و مرکز خیریه نیز در سه راه امین حضور؛ اول خیابان ری واقع است.

دلشاد با تشریح اینکه هر ختنه در مراکز خصوص بالغ بر 850 هزار تومان هزینه دارد (300 هزار تومان دستمزد پزشک، مابقی هزینه مرکز و بیهوشی)، همچنین مبلغ ختنه در مراکز دولتی نیز نصف 850 هزار تومان هزینه دارد.

عضو هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه ختنه رایگان حدود 10 سال است که به همت خیرین و این مراکز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ این 500 ختنه رایگان برای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت با مشارکت جراحان عمومی، اطفال و متخصص بیهوشی صورت می‌پذیرد.

تسنیم

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرویس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
نوبت مخام برایی خته پسرم ۳ سال داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
اسم پسرم احمد است نوبت میخوام برش ۱ سال سن دارد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: