کد خبر: ۶۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 29
شفاآنلاین:طب سنتی>گیاهن دارویی>نخستین کنگره بین المللی بیماری‌های مغز و اعصاب در طب سنتی با حضور دانشمندان، متخصصان، پزشکان و محققانی از 52 کشور دنیا از جمله چین، ایتالیا، ژاپن، استرالیا، آمریکا، کانادا، انگلیس و سنگاپور در مرکز همایش‌های پکن برگزار شد.
به گزارش شفا آنلاین،بحث و تبادل نظر درباره نتایج تحقیقات و به اشتراک گذاری تجربیات در خصوص درمان بیماری های مغز و اعصاب و همچنین درمان این بیماری ها با ترکیب طب رایج و گیاهان دارویی و طب سوزنی از اهداف برگزاری این کنگره بود.
دکتر حسین رضائی زاده رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر امیرهومن کاظمی معاون این دانشکده به عنوان نمایندگان ایران در این کنگره حضور داشتند که به معرفی دیدگاه ابن سینا درباره بیماری های مغز و اعصاب و همچنین بیان نتایج تحقیقات درباره تاثیر طب سوزنی در کاهش اسپاسم و دیگر مشکلات بیماران ام اس در کشورمان پرداختند.
همچنین در این کنگره که با همت سازمان جهانی طب سنتی برگزار شد ، انتخابات تعیین اعضای هیأت رئیسه، معاونان و رییس انجمن تخصصی بیماری های مغز و اعصاب در طب سنتی انجام شد که دکتر رضایی زاده و دکتر کاظمی با کسب آرای لازم به عنوان جوانترین اعضای هیات رئیسه این انجمن انتخاب شدند.
بنابر این گزارش حضور پررنگ و موثر اعضای هیات علمی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این کنگره و معرفی این دانشکده و پیشرفت‌های طب سنتی در ایران، مورد توجه شرکت کنندگان کشورهای مختلف قرار گرفت.
برچسب ها: طب سنتی ، کنگره ، پزشک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: