کد خبر: ۶۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 28
ربیعی:
شفاآنلاین:بیمارستان>تامین اجتماعی> وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیمارستانهای این وزارتخانه در سال جاری به استانداردهای لازم می رسد و خدمات گسترده و مناسبی به جامعه کارگری ارایه می شود.
به گزارش شفا آنلاین،علی ربیعی دوشنبه شب در بیست و ششمین همایش کار و کارگر در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم افزود: امروز با همت و تلاش دولت بیش از 8 میلیون و 500 هزار نفر به ویژه مردم حاشیه نشین شهرها در قالب طرح سلامت بیمه شده اند.

وی عدالت محوری را مهمترین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید دانست و گفت: دفترچه های درمانی سازمان تامین اجتماعی در سال جاری ارزش و جایگاه ویژه ای پیدا کرده و از این پس این دفترچه ها هستند که به مراکز درمانی کشور ارزش می دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با سیاست های مصرفی و رانتی نمی توان جامعه کارگری پویا و با نشاطی داشت، خاطرنشان کرد: امروز پویایی جامعه کارگری را می توان در نقاط مختلف کشورمان به خوبی مشاهده کرد و این پویایی و نشاط، نظام اسلامی را به سمت رشد و تعالی رهنمون خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تاکنون 3 هزار میلیارد تومان افزون بر 12 هزار میلیارد تومان بودجه تعریف شده برای بخش درمان برای جامعه کارگری هزینه شده و در سال جاری نیز برای برطرف کردن بخشی از مشکلات کارگران، یک هزار میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته شده است.

ربیعی در پایان با اشاره به برخی اقدام های ارزشمند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کارگران در کشور، برگزاری سفرهای زیارتی و تفریحی و مبارزه با فقر غذایی 10 میلیون نفر از کارگران را مورد توجه قرار داد و گفت: بحمدالله با همت و تلاش در 2 سال گذشته توانسته ایم دستمزد کارگران را بسیار بیشتر از نرخ تورم در کشور افزایش دهیم.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: