کد خبر: ۶۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 28
شفاآنلاین_اجتماعی>دانستنی>شاید شگفت‌زده شوید وقتی با ویلی مورفی، مادربزرگ ۷۷ ساله‌ای روبه‌رو می‌شوید که می‌تواند با یک دست وزنه ۹۸ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.
به گزارش شفاآنلاین،ریکا براینت- روی اکثر مادربزرگ‌ها بخصوص آن‌ها که به سن ۸۰ سالگی رسیده‌اند، می‌شود برای آغوش گرم‌شان، هدیه‌های غافلگیرکننده و موهای خاکستری‌شان حساب کرد. بنابراین شاید شگفت‌زده شوید وقتی با ویلی مورفی، مادربزرگ ۷۷ ساله‌ای روبه‌رو می‌شوید که می‌تواند با یک دست وزنه ۹۸ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.
این پیرزن ۴۸ کیلویی چند سال پیش پس از دیدن اعلامیه‌ای درباره یک مسابقه پاورلیفتینگ در انجمن جوانان مسیحی، کارش را با بالا بردن وزنه پنج کیلویی شروع کرد. او از یکی از کارمندان انجمن پرسید آیا می‌تواند در این مسابقه شرکت کند و پاسخ شنید: «شرکت کن مادربزرگ».
او با هدفی انتقام‌جویانه به این توصیه عمل کرد. او علاوه بر بالا بردن وزنه‌ای دو برابر وزن خودش می‌تواند در بارفیکس یک دستی، شنای یک دستی، و شنا روی انگشت و شنا در حالتی که انگشت‌‌ها به شکل الماس گذاشته و بینی‌ از هر طرف روی کف زمین فشار داد شود؛ خودی نشان دهد.
مورفی بلافاصله اشاره می‌کند که همه قدرتش طبیعی است. او روی هالتر نشست و گفت: «هیچ استروئیدی استفاده نکرده‌ام.»
و او نیازی به استروئید ندارد. او استادانه در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ در دسته خودش اول شد. او همچنین مدال طلای پرس روی نیمکت، و همچنین جایزه سال ۲۰۱۴ فدراسیون پاورلیفتینگ را دریافت کرد.
او گفت: «آن‌ها می‌بینند من پیر هستم، من روی یک ویلچر نمی‌نشینم. می‌توانم برف خانه‌ام را پارو کنم. و همین‌طور اگر ماشینم توی برف گیر کرد می‌توانم آن را بیرون بکشم و تقریباً ۸۰ ساله‌ام و هنوز زنده‌ام.»

 usatoday
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: