کد خبر: ۵۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 24
شفا آنلاين:اجتماعی>بیمه ها-مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: در صورت برنده شدن درمناقصه آموزش و پرورش قرارداد بیمه تکمیلی آتیه سازان با آنها تمدید خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاين،مرتضی ادیانی در خصوص تمدید قرارداد بیمه تکمیلی این شرکت با آموزش و پرورش، اظهار داشت: قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ با آموزش و پرورش در تاریخ 31 اردیبهشت به پایان می رسد اما ما  نیز همانند سایر شرکت‌های بیمه‌ای در مناقصه آنها شرکت کردیم و در صورت برنده شدن، قرارداد به مدت یکسال دیگر تمدید می‌شود.                                                              

وی با اشاره به اینکه مبلغ بدهی آموزش و پرورش به بیمه آتیه سازان حافظ تا پایان فروردین 94 به 122 میلیارد تومان رسیده است، افزود: ما رقم پیشنهادی خود برای ارائه خدمات در قرارداد جدید ارائه دادیم و طبیعی است که این رقم نسبت به سال گذشته درصدی افزایش داشته باشد.

مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ تصریح کرد:  ما نیز مانند سایر بیمه ها به دنبال جذب مراکز جدید برای عقد قراداد بیمه ای هستیم ضمن اینکه در سال جدید برنامه داریم که خدمات خود  را در موارد جدید با بیمه گذاران جدید گسترش دهیم. با توجه به مبلغ حق بیمه ای که از فرد بیمه شده کسر می شود خدمات دندانپزشکی نیز  با سقف مشخص ارائه می‌دهیم.




تسنیم




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: