کد خبر: ۵۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 21
در نشست بين‌المللي مولفه‌هاي اجتماعي موثر بر سلامت صورت گرفت:
شفاآنلاین :در نشست بين المللي مؤلفه هاي اجتماعي مؤثر بر سلامت و ابزار سنجش عدالت در سلامت در مناطق شهري از دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به خاطر پيشرو بودن در مؤلفه هاي اجتماعي مؤثر بر سلامت و ابزار سنجش عدالت در سلامت در مناطق شهري، تقدير به عمل آمد.

به گزارش شفاآنلاین ،نشست بين المللي مؤلفه هاي اجتماعي مؤثر بر سلامت و ابزار سنجش عدالت در سلامت با حضور پروفسور مایکل مارموت عضو موسسه عدالت در سلامت دانشگاه یو سی ال کشور انگلستان،دکتر علاء الدین الوان مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، خبرگان 35 كشور جهان همچنين مهندس وكيلي استاندار سمنان، دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و دكتر جندقي معاون بهداشتي دانشگاه در هتل آزادي تهران در حال برگزاري است.

در اين نشست مهندس وكيلي استاندار سمنان به عنوان سخنران ويژه همايش به خاطر پيشرو بودن دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در مؤلفه هاي اجتماعي مؤثر بر سلامت و ابزار سنجش عدالت در سلامت در مناطق شهري، ضمن بيان مطالبي تحت عنوان ايجاد مشاركت چند بخشي جهت دستيابي به عدالت سلامت، گزارشي از تجربيات دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان را در اين زمينه به اطلاع  رساند.

گفتني است: اين سيمنار با هدف معرفي مفاهيم، ابزارها، روش هاي اجرايي سنجش عدالت در سلامت در موقعيت­هاي گوناگون و نحوه كاربرد آن در پايش نابرابري­هاي سلامت و تبادل تجربيات موفق كشورها در اجراي طرح مذكور در سطوح منطقه­اي و جهاني و تهيه چارچوب عملياتي با هدف هدايت كشورها در پاسخ گويي مناسب به نابرابري­ها و كاربرد نسخه بازبيني شده ابزار مذكور در حال برگزاري است.

اين نشست مشورتي توسط سازمان جهاني بهداشت و با همكاري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و شهرداري تهران از تاريخ10 لغايت 13 آوريل 2015 مطابق با 1 لغايت 3 ارديبهشت ماه سال جاري در تهران در حال برگزاري است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: