کد خبر: ۵۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 20
وکیل پرونده درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین اعلام کرد:
شفاآنلاین :وکیل پرونده سگ کشی درشیراز گفت: در هفته جاری شکایت کیفری علیه عاملان پرونده سگ کشی را دردادگستری مطرح کنیم

علیمحمد سلطانی درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب گفت :ما وکالت نامه را از انجمن حمایت از حقوق حیوانات گرفته و اعلام وکالت کرده ایم.

وی افزود :درحال حاضرشاکی این پرونده انجمن حمایت از حقوق حیوانات است. اما تاکنون کسی درباره این پرونده دستگیر نشده است.

سلطانی خاطرنشان کرد:معاون اجرایی شهرداری شیرازاعلام کرده این اتفاق در محدوده شهر شیراز رخ نداده اما به آنها گفتیم زمانی که شما با قاطعیت می گویید که این اتفاق در اینجا رخ نداده پس باید به طور قاطع بدانید که در کجا اتفاق افتاده است.

وی افزود:مسولان شهرداری اعلام کرده اند که حتی ما این اشخاص را نمی شناسیم و هیچ گونه ارتباطی هم به شهرداری شیراز ندارند.

به گفته وکلیل سلطانی ،عاملان این کشتاربیرحمانه حیوانات از روی فیلم شناسایی نشده اند.این درحالی است که شناسایی قطعی باید ازسوی ماموران انتظامی و مقام قضایی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد:به هر حال بعد از انتشار این فیلم احساسات عمومی و افکار عمومی نه تنها در شیراز بلکه در کل ایران مورد خدشه قرار گرفت و یک سری تجمعاتی هم به صورت مردمی و خود جوش صورت گرفت. که البته همگی نشانگر احساسات مردم بود. این امر نشان می دهد که عموم مردم خواستار محاکمه و مجازات و رسیدگی قضایی این جانیان و مباشران و عامران و کسانی که به آنها دستور داده اند هستند. خلاصه مردم تقاضای رسیدگی و مجازات عاملان این ماجرای دلخراش را دارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
0
از ناچاری از فرط احساس درد تایپ میکنم که نمیدانم چرا چنین انسان نماهای پست و کثیفی در سر راه من قرار نمیگیرند تا کمی خود را آرام کنم... وای بر شما تیره مغزانی که برای پول زجرکش میکنید و چگونه یک انسان نرمال میتواند در طول روز شاهد دیدن شکنجه و شنیدن ضجه های موجود زنده ای باشد که بداند خودش عامل آن است و بعد هم کاملا طبیعی بتواند به زندگی نکبت بارش ادامه دهد؟؟؟؟
شرم بر این مردان در....... که از فرط بی وجدانی شان وجدان دیگران را میازارند و هیچ باکشان هم نیست.
مگر اسید قرص آسپربن است که دیگران سرخود بروند داروخانه بخرند و چنین .... به راه اندازند؟؟؟ اگر هم به قول این دروغزنان سرخودند و از آنان نیستند کاملا قابل پیش بینی است که با چوب و سنگ اینکار زشت را انجام میدادند و نه با لباس مردانه نیمه رسمی و ماسک و دستکش بهداشتی و چوبدستی قلاده بند و نقشه توجیح شده که یکی چگونه بگیرد و دیگری از چه راهی تزریق کند و یکی درشت ترهارا جدا کند و بچیند و بشمارد تا چرتکه بیاندازند.
یا مگر خود این شهرداری اظهار نکرده بود طرح زنده گیری و معاینه و کشتن بیدرد در بیهوشی به علت بیماری برایشان گران تمام میشود(به قولی هر قلاده سگ در حدود 60 هزار تومان) و قادر به انجامش نیستند؟؟؟؟
آیا مدارکی مستندتر از این هم میتواند زشتکاری آنان را در راستای این نقل قول و بعد آن صحنه زجر کش کردن موجود زنده نشان دهد یا مسولان خودشان را به ... زده اند؟؟؟
این دیگر چه کاریست به راستی که با وجود چنین آدمهای..... در قرون وسطی خودش به سر میبرد.
من از شما میپرسم نماد وفا را به این نحو دلخراش کشتن چه معنی و پیامی دارد؟؟؟
این موجودات جانی و روانی که حاضرند برای مشتی پول به این نحو موجوات زنده را زجرکش کنند و خود شاهد باشند فکر نمیکنید روزی در شرایط بحرانی برای همان پول یا نفع دیگر همشهریان و اطرافیان خود را به پشیزی بفروشند یا مسبب نابودیشان شوند؟؟؟
این انسان نماها و عاملانشان در یک جامعه سالم و متمدن در آسایشگاه روانی به سر میبرند تا بقیه جانداران اعم از حیوان و انسان از دست آزار بیرحمانه شان در امان باشند.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
0
0
Taghasesho ye rozi pas mide pishe man ham on adamaye .... to shiraz ham kesani ke sag mikoshan
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
0
الهی به حق اون خدا و ضجه های اون زبون بسته مظلوم نماد وفاداری ،سرطان با زجر به جون این دو ملعون و دستوردهنده اش برسه، کشورهای دیگه بعد از دیدن این کلیپ جنایت آمیز ،شیراز رو که تا پیش از این به گل و بلبل می شناختن پس از این حادثه به حیوون کش ترین و جانی ترین شهر دنیا میشناسند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: