کد خبر: ۵۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 20
منوچهرآذری درگفتگو باشفاآنلاین :
شفا آنلاین- بازیگروهنرمند مطرح طنزکشور درباره سریال"در حاشیه" گفت: به طور کلی متاسفانه در جامعه ما طنز آنطور که باید و شاید جا نیفتاده است.

منوچهر آذری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: به طوری که طنزدرکشورما حد و مرز و جایی برای خودش ندارد، بعد هم این که هر مسئولی آن را به سلیقه خودش اعمال می کند.

وی خاطرنشان کرد: این سریال خطی برای خودش داشته است اما الان از آن حد و کار خودش خارج شده که در واقع این طنز آن چیزی نیست که شاید حتی آقای مدیری و مسئولین هم می خواهند.

وی ادامه داد: تمامی دست اندرکاران این سریال بدون شک زحمت می کشند اما نباید به کسی توهین کنیم، اگر انتقاد سازنده باشد که به کسی برنخورد و حرف درست بیان شود مانعی ندارد.

آذری بیان کرد: البته این برنامه درباره پزشکان است اما پزشکانی که برای مردم در حال زحمت کشیدن هستند. قصد آقای مدیری هم توهین نیست اما در هر صدهزار نفر امکان دارد یکی کوتاهی کرده باشد که در قالب طنز برای یادآوری بیان شده است.

آذری به شفا آنلاین گفت:معتقدم وادی طنز میدان وسیع تری باید از این داشته باشد. باید با هم بخندیم نه این که به هم بخندیم.طنز آینه زندگی است. اما پزشکان برای ما قابل احترام هستند خود من هم دارای 3 فرزند پزشک هستم. البته نباید به پزشکان توهین شود چون خیلی بد است.

وی با اشاره به این که طنز را نباید جدی گرفت،افزود: توهین با انتقاد و طنز زمین تا آسمان فرق دارد.بین آنها باید تفاوت معلوم باشد. به نظر من بهتر است در این سریال نظرات پزشکان مخالف یا موافق را انعکاس داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: