کد خبر: ۵۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 13
شفاآنلاین :مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم استفاده از توانایی زنان در تصدی مشاغل مدیریتی تأکید کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی از پتانسیل بزرگ بانوان توانمند شاغل در مجموعه محروم مانده است.
زنان باید پست‌های مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی را بر عهده بگیرند

به گزارش شفاآنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن در جمع بانوان شاغل در سازمان تأمین اجتماعی گفت: از 65 هزار نفر پرسنل سازمان تأمین اجتماعی 30 هزار نفر را بانوان تشکیل می دهند اما زنان کمترین نقش را در مدیریت سازمان بر عهده دارند.

دکتر نوربخش افزود: از 500 شعبه تأمین اجتماعی در سراسر کشور تنها 7 شعبه دارای رئیس زن است و در کل کشور تنها 30 معاون شعبه زن وجود دارد و سازمان تأمین اجتماعی از پتانسیل بزرگ زنان شاغل در این مجموعه استفاده نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از ملاکهای ارزیابی مدیران در صف و ستاد در سال جاری این است که چقدر از بانوان در سمت‌های مدیریتی استفاده کرده اند و در این زمینه چقدر رشد داشته اند، اظهار داشت: باید زمینه ارتقاء شغلی بانوان در سازمان تأمین اجتماعی فراهم گردد.

دکتر نوربخش در ادامه با بیان اینکه 20 در صد از بیمه شدگان اصلی و 35 درصد مستمری بگیران تأمین اجتماعی بانوان هستند، گفت: ارائه خدمات بیمه ای و درمانی مطلوب به تمامی اقشار جامعه از تکالیف سازمان تأمین اجتماعی است و خدمت رسانی مطلوب به بانوان نیز از اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به موافقت دولت با افزایش مرخصی زایمان به شرط تأمین منابع مالی مربوطه، گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیز در صورت تأمین منابع مالی برای افزایش مرخصی زایمان آمادگی دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: