کد خبر: ۵۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 13
محسنی اژه ای:
شفا آنلاين-سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه اگر وزارت بهداشت تلاش بیشتری کند مشکلات در حوزه سلامت کمتر می‌شود گفت: اما یکی از مسائلی که به تنهایی وزارت بهداشت قادر به کنترل آن نیست، موضوع ورود داروهای قاچاق است.

به گزارش شفا آنلاين،حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در ادامه هفتاد و هفتمین نشست خبری خود، یکی از خبرنگاران در خصوص عدم نظارت کافی از سوی وزارت بهداشت به بحث سلامت مردم صحبت کرد و گفت: برای مثال در پرونده‌ داروهای آلوده که یک عده‌ای نابینا شده‌اند وزارت بهداشت تقصیر را به گردن شرکت‌های تولیدکننده انداخته آیا قوه قضاییه در این زمینه ورود می‌کند که اژه‌ای گفت: آقای هاشمی تمام تلاش خود را در وزارت بهداشت و در موضوع سلامت مردم انجام می‌دهد اما اینکه آیا با همه این تلاش‌ها بگوییم نقصی نداریم اینگونه نیست، هنوز مشکلاتی وجود دارد.

وی افزود: یکی از مسائلی که مطرح است عدم توجه مردم به هشدارهایی است که مسئولین وزارت بهداشت می‌دهند، خیلی وقت‌ها مردم توجه نمی‌کنند و برای هر چیزی صورت خود را زیر تیغ می‌برند.

اژه‌ای ادامه داد: اگر وزارت بهداشت تلاش بیشتری کند مشکلات کمتر می‌شود اما یکی از مسائلی که به تنهایی وزارت بهداشت قادر به کنترل آن نیست موضوع ورود داروهای قاچاق یا مسائل مربوط به آرایشگاه‌های زنانه است که از طریق قاچاق وارد می‌شود و استاندارد لازم را ندارد.

اژه‌ای تاکید کرد: همه دستگاه‌ها بخصوص ستاد مبارزه با قاچاق کالا باید در این زمینه کمک کنند تا ما در سال 94 کمتر شاهد قاچاق باشیم.

اژه‌ای تصریح کرد: در پرونده داروهای آلوده هنوز حکمی صادر نشده البته برخی بازداشت شدند و تحقیقات میدانی ادامه دارد.












نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: